کارشناس آیسکه
/ دسته ها: آموزش, مقالات

کدام طلا اجرت کمتری دارد

انوع طلا و اجرات های آن ها را برای خرید باید بدانید را میتواند در مطلب زیر بخوانید

 

اجرت طلا 

  طلا در صنعت و بازار می تواند اجرت های متفاوتی  داشته باشد یکی از سوالاتی که  باید ذهن خریدار طلا را مشغول کند  آن است که طلا را به چه منظوری می خرد .

دلیل خرید طلا از نظر خریدارن متفاوت است . ممکن است بگوییم هر شخصی طلا را به دلیل میخرد که ارزش پول  را حفظ کند اما این بخشی از ذهنیت فردی است که در صدد خرید طلا است .

افراد برای خرید طلا به دلایل بیشتری نیاز دارند تا یکی از انواع طلا را انتخاب کنند . 

Image

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرمایه گذاری در بازار طلا روی اینجا کلیک کنید .

می توان اینطور گفت که فردی که تصمیم به خرید طلا برای تولد همسرش گرفته با شخصی که به فکر سرمایه گذاری در بازار طلا به عنوان خریدار خانگی است فرق می کند ( خریداران خانگی با معامله گران در تفاوت هستند)

 

وقتی شخص بداند اصلی ترین دلیلش برای خرید چسیت میتواند کالای بهتری را انتخاب کنید .

شاید این سوال ذهن را درگیر کند که فردی در اینکه کدام کالا را انتخاب کند  باید به کدام شاخص ها توجه کند

برای مثال : فردی می خواهد برای همسرش هدیه تولد تهیه کند و تصمیم میگیرد طلا مناسب هدیه برای همسرش به عنوان کادو تولد  خریداری کند حال با توجه به اینکه خوشحالی همسر شاخص مهم تری از حفظ ارزش پول است شخص به گالری های فروش طلا مراجعه و طلای را با طرح هایی خاص و بروز برگرفته  از بهترین طراحی های دنیا  در بسته بندی که گالری ها  برای مشتریان در نظر گرفته اند را  خرید میکند.  طلای که فرد از گالری تهیه میکند همراه با جعبه ای با کیفیت و زیبا  ،  بگ و کیف  (برندی خاص) است که جدا از ارزش مادی  که برای فرد گیرنده دارد از لحاظ بصری بسیارزیبا، شکیل و قابل قبول است.

اجرت محاسباتی بسته به ساده یا پیجیده بودن کالا یا دیزان شده با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در محدوده 25% تا 40 % می تواند متفاوت باشد .

سرمایه گذاری در بازار طلا

اما سرمایه گذاران در بازار طلا به دو دسته تقسیم می شوند که با توجه به مهارت ها و تجربیاتشان هر کدام کالای خاصی از طلا را انتخاب میکنند مانند معامله گران حرفه ای و فعالان صنفی دارای مجوز  که آب شده و سکه های بانکی را برای سرمایه گذاری و  تهیه مواد اولیه برای کارگاه شان خریداری میکنند اما آب شده و مسکوکات بانکی ممکن است محصول خوبی برای مشتریان خانگی نباشد  با توجه به اینکه مشتریان خانگی نیاز به سهولت در فروش کالایشان دارند بهترین محصول برای آنها  میتواند شمش طلا تولید داخل باشد.

 محدود اجرات آنها از 2.5 درصد تا 15 % بسته به مقدار شمش طلا  مورد نظر متفاوت است .

Image

برای دانستن روش های امن سرمایه گذاری اینجا کلیک کنید .

 

شمش های تولیدی اجرت کمی دارند در نقد شوندگی بسیار خوب هستند و تقریبا تمام فعلان بازار طلا به راحتی آن می خرند آن ها به دلیل اعتبار بالا شمش طلا ،  نداشتن حباب قیمتی مانند مسکوکات بانکی در بین مشتریان و کسبه فعال صنفی بسیار محبوب هستند .

 

طلای های آب شده ممکن است گزینه از نظر اجرت پایین شان باشد ولی باید خاطر نشان کرد این نوع طلا مناسب مشتریان خانگی نمی باشد و امکان تقلب و فروش طلای با عیار پایین و قیمتی پایین تر را دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طلا آب شده روی اینجا کلیک کنید .

طلای های دست دوم هم به دلیل لتمه زدن به کارگاه های و تولیدی های طلا و گالری های طلا و قدیمی بودن کالا گزینه خوبی برای خرید نیست .

طلا را از گالری های به منظور استفاده زینتی خرید کنید ولی برای سرمایه گذاری در صورتی فردی عادی هستید شمش های طلا گرمی و سکه پارسیان گزینه مناسبی می تواند باشد و دذ صورتی که معامله گر هستید میتواند با علم کافی مسکوکات حبابی و پر نوسان بانک مرکزی را خرید کنید .

Image

Print
935 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا