کارشناس آیسکه
/ دسته ها: آموزش, مقالات

ترند های جواهرات 2023 جهان

جدید ترین جواهرات و طلا در سال 2023

Image

آی سکه عرضه کننده شمش های طلا 24 عیار گرمی و سکه های طلای پارسیان برای مشاهده کلیک کنید !

 

همانطور که ما برای سال نو قمری آماده می‌شویم، دوستداران جواهرات یک رویکرد یا یا یک رویکرد را در پیش می‌گیرند - چیزها را به حداقل برسانند یا آنها را به حداکثر برسانند. الماس و طلا - و به ویژه طلای زرد و سفید - به رویکرد دوم کمک می کند، زیرا طراحان جواهرات ترکیب های عجیب و غریب تری را برای بالا بردن تقریباً هر لباس ارائه می دهند.

 

Image

 

به عنوان مثال Boucheron را در نظر بگیرید که از عناصر طبیعت در مجموعه Carte Blanche Ailleurs خود الهام گرفته شده است، که قدرت طلا و همچنین تداعی دیدنی از چوب خیزران و الماس را به منصه ظهور می رساند. در همین حال، گوشواره‌های Reza’s Dune توهم الماس‌هایی را ایجاد می‌کنند که مانند قطرات شبنم یخ‌زده بین ریل‌های طلای سندبلاست شده و لبه‌های صیقلی متضاد قرار گرفته‌اند.

در اینجا برخی دیگر از ترندهای طلا و الماس مورد علاقه ما در آستانه سال خرگوش آورده شده است.

 

1. جواهرات ترند 2023 دیزاین شده با مینا

 

Image

 

هرگز زمان دلپذیرتری برای پوشیدن طلا، الماس و مینا وجود نداشته است - سرآستین ها، حلقه ها و بغل های گوش راه های عالی برای آرایش گوش هستند، در حالی که حلقه ها، چوکرها و دستبندها راه های بی شماری برای بازیگوش بودن ارائه می دهند. طرح‌های نمادین و فرم‌های هندسی و معماری با فرمت‌های مربع و اوریگامی همگی در سال گذشته وارد عمل شده‌اند.

Image

بسیاری از گزینه‌های طلایی رنگ و درخشش را با فرم‌های روان یا انگورهای سینوسی ارائه می‌دهند: سیم‌های پیچیده، حلقه‌دار و حلقه‌دار در مینا یا لاک و حتی آثار هنری نقاشی شده با دست روی مروارید و سنگ‌ها.

Image

 

قطعات بالا کلکسیون Color Dior مشکی جسور و زیبا در طلایی است که از حروف لاکی "CD" تشکیل شده است، در حالی که طراح یونانی نیکوس کولیس به دنبال کاهش رنگ پشتی است و مینای سیاه را در گردنبند و سرآستین مجموعه Together به رنگ طلایی زرد انتخاب کرده است. باگت و الماس های سفید مربعی.

 

2. Jewellery links

Image

چندین طراح جواهرات از راه‌پیمایی‌ها سرنخ می‌گیرند تا پیوندهای جواهرات را در جهتی شیک‌تر هدایت کنند. لینک های کاغذی، لینک های کوبایی و لینک های دریایی پف کرده برخی از سبک های محبوب هستند که طرح های الهام بخش از کلاسیک کلکسیونی گرفته تا شیک شهری هستند. حلقه‌های زنجیره‌ای عالی به چوکر یا گردن‌بندهای بلند نیز محدود نمی‌شوند: طراحان حلقه‌های درشت و فوق‌العاده باریک را در میان مجموعه‌ای از پوشیدنی‌ها، از جمله رابط‌های سرآستین و زنجیر بدن، ارائه می‌کنند. پیوندهای امضا شده توسط طراحان تضمین می‌کند که قطعات آن‌ها برجسته‌تر شوند، در حالی که یک رنگ اضافی آن‌ها را بسیار خنک‌تر می‌کند.

Image

مینا یا لاک به پیوندهای عصر جدید کمک کرده است تا مسیر طولانی را طی کنند - چه با سنگ فلفل شده باشد و چه با الماس های سنگفرش سراسری، بافت طلا یا لهجه هایی در جواهرات رنگی. در همین حال، رنگ‌های متضاد الماس - سفید و سیاه - یا پیوندهای متناوب در طلا و جواهرات درخشان، در میان استفاده کنندگان جواهرات مورد توجه قرار گرفته است. چرا با استفاده از گردنبندهای زنجیره‌ای در طول‌های مختلف، «به هم ریختگی گردن» ایجاد نکنید. یا بهتر است آن را با آویزها، حروف اول، مدال ها، حروف و طلسم ها برای نمایش درام برجسته کنید.

 

گردنبندهای زنجیر وقتی به طور معمولی در لایه های دو یا سه تایی روی یک تی شرت پوشیده شوند، یا برای افزایش علاقه به بافتنی زمستانی درشت، بهترین کار را دارند. در همین حال، دستبندهای پیوندی در عرض های مختلف و رنگ های فلزی در سبک های شاد به شما کمک می کنند تا اهداف سبک خود را به دست آورید.

 

Image

 

قطعات برتر: مجموعه پیوندهای Hardwear Tiffany، موجود در طلای ساده یا تزئین شده با الماس، روح شهر نیویورک را به تصویر می کشد. Vhernier برای ساخت مجموعه Mon Jeu به تیتانیوم و طلا متکی است، که دارای پیوندهای روباز است که می تواند با لغزش در پیوندهای لازم، دستبند را به گردنبند تبدیل کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print
580 رتبه بندی این مطلب:
2.0

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا