اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

۲ عامل بسیار تاثیرگذار بر کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طلا

خرید سکه پارسیان 

«محمد کشتی‌آرای»  درباره وضعیت بازار سکه و طلا در روزهای آینده، اظهار داشت: اکنون فرصت مناسبی برای تحلیل بازار نبوده و زود است در این مورد صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت طلا و سکه در روز گذشته ناشی از دو عامل بوده است، اضافه‌کرد: عامل نخست، افت قیمت انس جهانی و عامل دیگر کاهش قیمت ارز در داخل کشور است.

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت ارز به دلیل تحولات سیاسی داخلی و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بوده و افت حدود ۱۰۰ دلاری قیمت انس جهانی نیز به سبب شرایط اقتصاد جهانی است که باعث شده بازار طلا با کاهش قیمت همراه شود.

وی تاکید کرد: هیچ پیش‌بینی در مورد بازار سکه و طلا نمی‌توان کرد اما انتظار داریم از اواسط هفته، قیمت تغییر کند.

کشتی‌آرای ادامه‌داد: به نظر می‌رسد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت‌ها اکنون ثابت بماند و از روز دوشنبه دوباره تغییر کند.

به گزارش ایرنا، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز (شنبه) در بازار تهران با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۷ خردادماه) به رقم ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی پنج‌میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۶ هزار تومان رسید.

قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۴۹۰ هزار تومان شد.

همچنین هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۶۴ دلار و ۷۸ سنت فروخته شد.

خرید سکه پارسیان 

 

ر جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی با ۶۰۰هزار تومان کاهش نسبت به آخرین معاملات هفته پیش به ۱۰میلیون و ۲۵۵هزار و سکه طرح قدیم هم به ۱۰میلیون و ۱۰۰هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه در بازار امروز پنج میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۵۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان اعلام شد.

همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۴۱۷هزار و طلای ۱۸عیار نیز به گرمی یک میلیون و ۲۰هزار تومان کاهش یافته است.

خرید سکه پارسیان

 

اونس جهانی طلا با ۱۰۰دلار کاهش نسبت به هفته پیش مواجه شد و ارزش آن به ۱۷۶۵دلار رسید و از طرفی قیمت دلار هم با حدود ۷۰۰تومان کاهش نسبت به پنجشنبه تا ۲۳۷۰۰تومان پایین آمد که این دو عامل باعث شد بازار طلا از صبح وارد مدار نزولی شود.

این فعال بازار طلا ادامه داد: البته شیب روند کاهشی طلا و سکه در ابتدای روز آرام بود اما با بازگشایی بازار ارز و افت بهای دلار به کانال ۲۳هزار تومان تحت تاثیر انتخابات، سرعت کاهش قیمت‌ها بیشتر شد تا جاییکه قیمت سکه در مقایسه با پنجشنبه ۶۰۰هزار تومان سقوط کرد.

کشتی‌آرای همچنین از افزایش تعداد فروشندگان در بازار امروز خبر داد و گفت: با شروع کاهش قیمت‌ها و نگرانی از ادامه این روند، امروز تعداد فروشندگان نسبت به روز‌های قبل بیشتر بود و کسی در این وضعیت اقدام به خرید طلا و سکه نمی‌کرد و همین افت تقاضا باعث شد حباب سکه امامی تا ۲۳۰هزار تومان پایین بیاید.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا درباره آینده بازار طلا بعد از انتخابات پیش‌بینی کرد: به نظر می‌رسد این روند نزولی ناشی از جو انتخابات اندکی ماندگار باشد و قیمت طلا و سکه با کاهش بیشتری مواجه شود، اما آینده بازار قابل پیش‌بینی نیست و باید دید دولت جدید چه واکنشی نسبت به بهبود روابط سیاسی با غرب و مذاکرات برجام نشان خواهد داد.

سکه در یک قدمی ورود به کانال ۹میلیون

کشتی‌آرای در پایان با تشریح قیمت‌ها بیان کرد: امروز در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی با ۶۰۰هزار تومان کاهش نسبت به آخرین معاملات هفته پیش به ۱۰میلیون و ۲۵۵هزار و سکه طرح قدیم هم به ۱۰میلیون و ۱۰۰هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه در بازار امروز پنج میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۵۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان اعلام شد؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۴۱۷هزار و طلای ۱۸عیار نیز به گرمی یک میلیون و ۲۰هزار تومان کاهش یافت.

Print
307 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا