اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

کاهش ناگهانی قیمت طلا و نقره: تحلیل بازارهای جهانی در روز دوشنبه

تاثیرات عوامل مختلف بر کاهش قیمت فلزات گرانبها و نگاهی به توقعات بازارهای جهانی

قیمت طلا و نقره در ایالات متحده در معاملات ظهر روز دوشنبه با کاهش قابل توجهی روبرو شد. طلا در آتی Comex به رکورد 2152.30 دلار رسیده بود، اما قیمت امروز نشان دهنده این است که این بازارها در حالت کوتاه‌مدت فرسوده شده‌اند و احتمالاً برای مدتی به اوج خود رسیده‌اند. این افت قیمت‌ها احتمالاً حداقل چند هفته دیگر به ثابت خواهند ماند ولی اوج‌های جدید ممکن است در سال 2024 پدید آید. در بازار ارز، کاهش ارزش دلار، کاهش بازده اوراق قرضه، ادامه تقاضای پناهگاه امن و تصورات درباره عقب نشینی بزرگترین بانک‌های مرکزی جهان، همچنان این دو فلز را حمایت می‌کند. تشدید تنش‌های خاورمیانه هم ممکن است به سرعت قیمت طلا و نقره را بالا ببرد. در بازار سهام، نشانه‌هایی از تقویت در آسیا و اروپا وجود دارد، اما شاخص‌های سهام ایالات متحده افت کرده‌اند. با افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، ریسک‌پذیری در هفته معاملاتی به نظر می‌رسد افزایش یابد.

Print
73 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا