اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

کاهش قیمت‌ها و پویایی‌های اقتصادی

تأثیرات گزارش اشتغال ایالات متحده بر بازارهای طلا و نقره

پس از اطلاع از وضعیت مثبت اقتصاد ایالات متحده، قیمت طلا و نقره در جمعه به شدت کاهش یافت. قیمت طلا به کمترین سطح دو هفته گذشته و نقره به کمترین سطح سه هفته گذشته رسید. این نزول همراه با افزایش نرخ اشتغال در ایالات متحده در ماه نوامبر به وقوع پیوست. تحلیلگران، در حالی که بازار شغلی به افزایش 199,000 نفر رسید (بیشتر از انتظارات 190,000 نفر)، به وضعیت "گلدیلاک" اشاره می‌کنند. با این حال، نرخ بیکاری کلی کاهش یافته و به 3.7 درصد رسیده است.

در حوزه سهام، شاخص های ایالات متحده ابتدا کاهش یافته، اما به تدریج افزایش پیدا کردند. افزایش شاخص دلار آمریکا و بازدهی خزانه داری ایالات متحده نیز مشاهده شد. این افزایش باعث نزول قیمت فلزات گرانبها، مانند طلا و نقره، شده است. در نهایت، قیمت طلای فوریه به 2013.60 دلار (با کاهش 32.80 دلار) و نقره مارس به 23.315 دلار (با کاهش 0.744 دلار) رسید.

 

این نزول قیمت فلزات گرانبها همراه با افزایش بازده اوراق خزانه داری ایالات متحده به 4.241 درصد منجر به تقویت USDX و تاثیر مخرب بر بازارهای فلزات گرانبها شده است. در نتیجه، بازارهای طلا و نقره با افت قیمت به هفته‌ای نزولی رفته و این تحولات به آنها جلب توجه کرده است.

مهمترین عوامل این نزول، افزایش نرخ اشتغال در ایالات متحده و نگرانی از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بوده‌اند. این اطلاعات باعث شدند که سرمایه‌گذاران به دنبال سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیگر به جای فلزات گرانبها باشند.

با این حال، نکته مهم این است که بازدهی خزانه داری ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافته و این ممکن است تأثیر مثبتی بر سایر بازارها داشته باشد. به علاوه، نرخ بیکاری کاهش یافته، که نشان‌دهنده بهبود وضعیت اقتصادی است.

 

افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده و کاهش نرخ بیکاری نشان‌دهنده بهبود اقتصادی می‌باشد. این اطلاعات می‌توانند سرمایه‌گذاران را به بازارهای مالی جذب کنند و باعث رونق اقتصادی شود.

همچنین، نگرانی‌ها از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو نشان از تغییراتی در سیاست پولی دارد که ممکن است بر بازارهای مالی تأثیرگذار باشد. سرمایه‌گذاران با توجه به این تغییرات، اقدامات خود را تنظیم کرده و به سایر دارایی‌ها جهت حفظ سرمایه خود متوجه شوند.

به همین دلیل، درک این تعاملات اقتصادی و موازنه بین عوامل مختلف می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند تا تصمیمات بهتری برای سرمایه‌گذاری و حفظ دارایی‌های خود بگیرند.

Print
119 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا