اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

کاهش قیمت‌های طلا و نقره در بازار

وضعیت اقتصادی و فنی در بازار طلا و نقره

وضعیت اقتصادی و فنی در بازار طلا و نقره

در روز دوشنبه، قیمت طلا و نقره در بازار آرامتری را تجربه کردند. قیمت طلا در ماه دسامبر به پایین‌ترین سطح پنج ماه گذشته، یعنی 1904 دلار کاهش یافت، همچنین قیمت نقره نیز به پایین‌ترین حد شش هفته اخیر، یعنی 22.675 دلار کاهش یافت.

در این بازارها، گاوهای طلا و نقره در شروع هفته با وضعیت ترسویی روبه‌رو هستند. دلیل این وضعیت عبارت است از: افزایش شاخص دلار آمریکا که باعث تضعیف قیمت فلزات می‌شود، کاهش قیمت نفت خام، و همچنین وضعیت فنی نزولی که به هر دو فلز اثر می‌گذارد.

برای مشاهده قیمت شمش های طلا 24 عیار کلیک کنید

همچنین، در بازارهای سهام آسیایی و اروپایی، ترکیبی از نتایج مختلف مشاهده شد. شاخص‌های سهام ایالات متحده در اواسط روز به قوی‌تر شدن پیش‌برنده‌اند.

در مورد اخبار اقتصادی، مشکلات مالی شرکت املاک کانتری گاردن هولدینگ در چین مطرح شد. این شرکت بزرگ در حوزه توسعه املاک خصوصی در چین فعالیت دارد. همچنین، ارز یوان چین در مقابل دلار آمریکا تضعیف شده و به نزدیک‌ترین سطح پایین خود در سال گذشته، یعنی 7.28، رسیده است. این اتفاقات باعث فروش در بازار سهام چین شده‌اند.

در اخبار دیگر، شرکت چینی Zhongzhi Enterprise Group، که یکی از بزرگترین مدیران ثروت در چین است، از دست دادن پرداخت به مشتریان در محصولات سرمایه‌گذاری با بازده بالا را اعلام کرده است. این موضوع باعث نگرانی‌ها و بحران‌ها در بازارهای مالی شده است.

از دیگر توجه‌ها، اقتصاددانان اکنون پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو ایالات متحده سیاست پولی خود را تا سه ماهه دوم سال 2024 ثابت نگه خواهد داشت، در حالی که انتظار می‌رفت نرخ بهره را کاهش دهد.

همچنین، در بازار جهانی، شاخص دلار آمریکا در حال افزایش است و قیمت نفت خام نیز کاهش یافته و در حدود 82.75 دلار در هر بشکه معامله می‌شود. همچنین، بازده اوراق خزانه داری 10 ساله ایالات متحده به 4.17 درصد افزایش یافته است.

در آینده، معامله‌گران بازار فلزات به دقت تحولات تجاری و اقتصادی خارج از چین را نیز نظارت می‌کنند.

در مورد قیمت مس، در بازار نیویورک، قیمت مس با 10 واحد افزایش به 372.00 سنت رسیده و به محدوده متوسط نزدیک شده است.

در نهایت، باید توجه داشت که هیچ داده مهم اقتصادی ایالات متحده در روز دوشنبه منتشر نشده است، اما سرعت اطلاعات در روز سه‌شنبه افزایش خواهد یافت. در این میان، از نظر فنی، قیمت طلا و نقره در ماه‌های آتی با توجه به شاخص‌ها و نمودارها، دارای ترندهای نزولی کوتاه‌مدت هستند.
برای مشاهده قیمت شمش های طلا 24 عیار کلیک کنید

Print
196 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا