اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس بازار: اکنون وقت خرید طلا است
Saeed
/ دسته ها: اخبار

کارشناس بازار: اکنون وقت خرید طلا است

بازار طلا طی ماه های گذشته به دلیل نگرانی ها نسبت به افزایش تورم رشد بسیار قدرتمندی را تجربه کرده است. برخی از کارشناسان بر این باورند که قیمت طلا همچنان بالا تر خواهد رفت.

 

افزایش قیمت ها از هم اکنون به وجود آمده است و تورم می تواند فشار قیمتی بسیار بالایی را ایجاد کند. هولمز بر این باور است که دارایی های امن بهترین راه نجات از تورم است.

دولت فدرال درباره تورم بسیار نگران است و تلاش می کند تا ان را کنترل کند اما با این وجود تورم شدیدی در راه آمدن است و راه نجات از آن دارایی هایی مانند طلا خواهد بود.

هولمز در ادامه صحبت هایش گفت که انتظار دارد قیمت طلا تا سه سال آینده به 4 هزار دلار برسد. وی همچنین اعلام کرد که در کنار طلا به نگهداری املاک و مستغلات نیز علاقه مند است.

از نظر هولمز دیگر راهی که می توان با آن از تورم مصون ماند ارز های دیجیتال است. از نظر وی ارز هایی مانند بیت کوین و اتریوم در بلند مدت می توانند بسیار موفق عمل کنند.

Print
580 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا