اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

پیش بینی قیمت طلا تا پایان اردیبهشت / حرکت بازار همپای دلار
Saeed
/ دسته ها: اخبار

پیش بینی قیمت طلا تا پایان اردیبهشت / حرکت بازار همپای دلار

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: اگرچه بازار‌های جهانی امروز تعطیل هستند و اونس در سطح ۱۸۴۳دلار ثابت مانده، اما دلار همچنان در مسیر صعودی است و طلا و سکه هم متاثر از این موضوع با افزایش قیمت بیشتری نسبت به روز گذشته همراه هستند.

به گفته رییس اتحادیه طلا، امسال تقاضا برای طلا و سکه وضعیت بسیار بدی دارد به طوریکه طی چند روز گذشته که بازار طلا بعد از یک ماه تعطیلی شروع به فعالیت کرده تقریبا حجم معاملات به صفر رسیده و بازار در رکود شدیدی قرار دارد.

او خاطرنشان کرد: امسال وضعیت بازار طلا حتی قابل مقایسه با مدت مشابه سال پیش هم نیست و مردم به دلیل نوسان قیمت‌ها و مبهم بودن آینده روابط سیاسی نه سراغ خرید طلا و سکه می‌روند و نه فروش آن چراکه خریداران به کاهش مجدد قیمت‌ها و فروشندگان نیز به ادامه روند صعودی امیدوارند.

محمدولی با پیش‌بینی روند قیمت‌ها تا پایان اردیبهشت اظهار کرد: فعلا قیمت طلا و سکه همپای رشد نرخ ارز حرکت می‌کند و چنانچه دوباره اخبار خوشی از سمت وین منتشر شود طلا، سکه و دلار در مسیر اصلاح قیمت قرار خواهند گرفت.

قیمت طلا و سکه ۲۶اردیبهشت

رییس اتحادیه طلا در پایان با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.

محمدولی اضافه کرد: امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۹۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۴۸۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۳۵هزار تومان افزایش یافته است.

Print
288 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا