اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

پیشبینی قیمت طلا به نقل از Kitconews
Saeed
/ دسته ها: اخبار

پیشبینی قیمت طلا به نقل از Kitconews

پس از بیانیه سیاستی جدید فدرال رزرو، قیمت طلا با کاهش اندکی مواجه شد و این مسیر کاهشی را ادامه می‌ دهد

 آی سکه iSekke  به نفل از کیتکو‌نیوز - فدرال رزرو روز چهارشنبه نشست دو روزه خود را به پایان رساند. بانک مرکزی در بیانیه ای حدود نیم ساعته پس از تسویه معاملات آتی طلا در Comex، گفت که اقتصاد و بازار کار همچنان در حال پیشرفت است و تورم بالاتر در سال جاری تا حد زیادی عوامل گذرا را منعکس می کند.

همچنین در این جلسه اشاره شد که اقتصاد در جهت دستیابی به حداکثر میزان اشتغال و ثبات قیمت که پیش نیاز شروع  برنامه کند کردن خرید اوراق قرضه به شمار می رفت، پیشرفت کرده است. با این حال هنوز پیشرفت کافی برای شروع این برنامه کاهشی انجام نشده است و فدرال رزرو به ارزیابی میزان این پیشرفت در جلسات آینده ادامه خواهد داد. 

برین لوندین، ​​ویراستار گلد نیوز لتر، به مارکت واچ گفت، gold bulls امیدوار بودند که با گسترش سویه دلتا، فدرال رزرو پیام ‌های خود را با شیب کندتری به گوش برسانند، اما همانطور که دیدیم این اتفاق نیفتاد.

 

با گسترش سویه دلتا، فدرال رزرو پیام ‌های خود را با شیب کندتری به گوش برسانند، اما همانطور که دیدیم این اتفاق نیفتاد.

براین لوندین، گلد نیوز لتر

Image

لوندین گفت که در عوض، به نظر کمیته‌ی فدرال بازار آزاد صرفاً با حذف هر گونه ارجاع به آثار سویه ‌ی دلتا نشان داد که در مسیر رسیدن به تقلیل نهایی باقی مانده است و با وجود اهمیت بالا و عدم وجود تعریف دقیق، پیشرفت‌ هایی در جهت تحقق اهداف اشتغال و تورم صورت گرفته است.

به گفته ی او، با توجه به میزان هیاهو و انتظارات در مورد این نشست فدرال رزرو، واکنش بازار هو در تضاد کامل با انتظارات است. طلا تا قبل از انتشار این بیانیه تا حد زیادی در سطح خود بدون تغییر باقی بود، که این موضوع این نشان دهنده آن است که وضع موجود قبل از جلسه همچنان به قوت خود باقی مانده است.

در معاملات الکترونیکی طلا در ماه آگوست GCQ21 با کاهش 0.43 و G GC00 با کاهش 0.40 به قیمت 1798.50 دلار در هر اونس معامله شد که نسبت به تسویه حساب Comex پیش از بیانیه فدرال رزرو کاهش یافته است. پس از افزایش 60 سنتی در روز سه شنبه، قرارداد ها به اندازه ی یک سکه یا 0.01 درصد کاهش داشتند و با قیمت 1799.70 دلار در هر اونس معامله شدند. قرارداد دسامبر GCZ21، کاهش 0.40 را تجربه کرد، این قرارداد که همچنین یکی از فعال ترین قرارداد ها به شمار می رفت، با 60 سنت یا 0.03 درصد تثبیت شد تا جلسه روز چهارشنبه را با قیمت 1.804.60 دلار به پایان برساند.

با نگاهی به آینده، لوندین انتظار دارد بازار طلا، همراه با سایر بخش ها، تمرکز خود را روی پیام ها و تصمیمات فدرال رزرو بگذارد.

او در ادامه اضافه کرد که با توجه به اعداد و ارقام بالای تورم به صورت دائم و همچنین یا نشانه های دیگری که که نشان دهنده  گسترش سویه دلتاست می توان نتیجه گرفت این سویه تأثیرات مخربی بر اقتصاد دارد ولی می تواند به عنوان عاملی برای ترقی طلا تعبیر شود. با این حال، در حال حاضر، این فلز یک بازار بدون روند به نظر می رسد.

جروم پاول، ، ساعت 2 و 30 بعد از ظهر یک کنفرانس خبری برگزار می کند، انتظار می رود در این نشست دیدگاه بانک مرکزی مبنی بر موقت بودن افزایش تورم توسط او تکرار شود. هرگونه بحث در مورد زمان و چگونگی بازپرداخت 120 میلیارد دلار از دارایی های فدرال رزرو در ماه، از جمله موضوعاتی است که به دقت دنبال خواهد شد.

Print
1021 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا