اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

هفته هیجان انگیزی برای طلا

طلا و نقره به بالاترین سطح قیمت در چند ماهه اخیر رسیدند.

 طلا در این هفته یک چرخش قابل توجه در نمودار ماهانه دارد. پس از هفت ماه کاهش متوالی، قیمت طلا در ماه نوامبر با افزایش 7.5 درصدی به پایان رسید. نقره ماه را با افزایش تقریبا 14 درصدی به پایان رساند. نه تنها روند قیمت صعودی شده است، بلکه طلا توانسته حمایت بحرانی را در سه ماه گذشته حفظ کند. اگرچه احساسات به طور قابل توجهی در حال تغییر است، هنوز هم تردیدی در بازار وجود دارد. سرمایه گذاران ممکن است نسبت به طلا و نقره خوش بین باشند، اما کاملاً آماده خرید آن نیستند. ما بارها اشاره کرده‌ایم که دستاوردهای آبان‌ماه در نتیجه پوشش کوتاه بوده است که پایدار نیست. باید تا جمعه آینده منتظر بمانیم تا ببینیم جایگاه سفته بازی در بازار چگونه تغییر کرده است. با این حال، از آنچه می بینیم، هنوز شواهد زیادی وجود ندارد که سرمایه گذاران طلا را برای مالکیت آن می خرند. ما همچنین می توانیم این عدم اعتقاد را در محصولات مبادله شده با پشتوانه طلا مشاهده کنیم. سهام طلای SPDR (NYSE: GLD) علیرغم افزایش شدید، در ماه گذشته نزدیک به 12.5 تن کاهش یافت. کوین گریدی، رئیس شرکت فیوچرز و آپشن فونیکس، به طور خلاصه روند قیمت فعلی را به دلیل ادامه واکنش بازارها به انتظارات سیال نرخ بهره ایالات متحده توصیف کرد. او به کیتکو نیوز گفت: «اگر فدرال رزرو قصد دارد نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد، شما نمی خواهید طلا را کوتاه کنید. اما مردم نمی‌گویند بیایید طلای بلند را با قیمت 1800 دلار دریافت کنیم، بلکه می‌گویند بیایید کوتاه نیاییم. طلا همچنان مشکل فدرال رزرو دارد، حتی اگر آنها سرعت افزایش نرخ بهره را تا 50 واحد پایه در اواخر این ماه کاهش دهند. گزارش اشتغال در نوامبر جمعه نشان می‌دهد که فضای اقتصادی فعلی چقدر برای بانک مرکزی ایالات متحده چالش‌برانگیز است. در این گزارش آمده است که اقتصاد ایالات متحده در ماه گذشته 263000 شغل ایجاد کرده است. در همان زمان، دستمزد سالانه 5.1 درصد افزایش یافت. فدرال رزرو، اگر بخواهد تورم را کاهش دهد، باید سیاست پولی خود را برای کند کردن اقتصاد و تضعیف بازار کار ادامه دهد.

Print
334 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا