اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

نمودار میله‌ای 5 دقیقه‌ای برای معاملات طلا در بازار آتی جهانی
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

نمودار میله‌ای 5 دقیقه‌ای برای معاملات طلا در بازار آتی جهانی

ابزار تحلیلی و معاملاتی برای معامله‌گران فعال

این نمودار میله‌ای پنج دقیقه‌ای برای معاملات آتی طلا در بازار Comex می‌تواند برای معامله‌گران فعال و ناظران بازار، یک ابزار تحلیلی و معاملاتی ارزشمند باشد. این نمودار نشان‌دهنده میانگین های متحرک کوتاه مدت (10 و 20 دوره) در قراردادهای آتی طلا فعال است و معامله‌گران می‌توانند از این سیگنال‌های خرید و فروش متقاطع استفاده کنند. همچنین، با توجه به حمایت فنی کوتاه مدت و سطوح مقاومت، نقاط ورودی قیمت خرید و فروش پتانسیل را نیز نمایش می‌دهد. به علاوه، به یاد داشته باشید که بیشتر معامله‌گران موفق با افزایش قیمت خرید و کاهش قیمت فروش معاملات خود را انجام می‌دهند. اگر شما یک معامله‌گر فعال در بازار طلا هستید، قطعاً می‌خواهید این ابزار تحلیلی و معاملاتی منحصر به فرد روزانه را که فقط در کیتکو یافت می‌شود، بررسی کنید.

Image

Print
197 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا