اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

نظر کاربران: پیش بینی شما از آینده قیمت طلا و دلار چیست؟
Saeed
/ دسته ها: اخبار

نظر کاربران: پیش بینی شما از آینده قیمت طلا و دلار چیست؟

قیمت طلا در روز های گذشته نوسانات بسیاری را از خود نشان داده و قیمت آن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به نظر شما در هفته آینده قیمت طلا و دلار به چه شکل حرکت خواهند کرد؟

 آی سکه isekke - به نقل از سایت طلا گزارش می دهد : قیمت طلا در روز های گذشته نوسانات بسیاری را از خود نشان داده و قیمت آن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به نظر شما در هفته آینده قیمت طلا و دلار به چه شکل حرکت خواهند کرد؟

اونس طلا در حال حاضر بالای سطح کلیدی 1900 دلار قرار داشته و هم اکنون 1906 دلار قیمت دارد. هر گرم طلای 18 عیار نیز 1,091,000 تومان قیمت دارد و دلار نیز 23930 تومان است.

طی روز های گذشته ما شاهد بوده ایم که بار ها قیمت دلار به بالای سطح 24 هزار تومان حرکت کرده و به انتهای کانال 23 هزار تومان بازگشته است که در نتیجه آن نوسان بسیار زیادی نیز درون بازار سکه و طلا به وجود آورده است.

 

در روز های آینده مهم ترین عاملی که می تواند بر روی قیمت اونس طلا تاثیر گذار باشد داده های مربوط به مشاغل و دستمزد های ایالات متحده است که در روز جمعه منتشر خواهند شد.

بازار ایران نیز در هفته آینده اخبار مربوط به دور پنجم مذاکرات هسته ای و همچنین اخبار مربوط به انتخابات را در پیش رو خواهد داشت که می توانند بر بازار طلا و دلار تاثیر زیادی داشته باشند.

حال به نظر شما در هفته آینده قیمت طلا و دلار چه تغییری خواهد کرد؟ آیا قیمت ها افزایش خواهد یافت و یا باید در انتظار کاهش قیمت ها در بازار باشیم؟

سایت آی سکه  برای شما تعطیلات، آخر هفته و سرمایه گذاری خوبی را آرزو می کند.

Print
492 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا