اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

قیمت طلا و نقره با شروع ضعیف فصلی تابستان آسیب پذیر به نظر می‌رسد
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

قیمت طلا و نقره با شروع ضعیف فصلی تابستان آسیب پذیر به نظر می‌رسد

طلا در حال ورود به یک دوره فصلی ضعیف است

 

 

گارنر، بنیانگذار شرکت کارگزاری DeCarley Trading، اظهار داشت که در کوتاه مدت، انتظار می‌رود قیمت طلا کاهش یابد، اما او فعالانه بازار را کوتاه نمی‌کند و به دنبال شکستی بالاتر از سطح مقاومت 2000 دلار در هر اونس هستند. از طرفی، او به دلیل فعالیت‌های اقتصادی نوسانات در چین و ترس از رکود اقتصادی در ایالات متحده، قیمت مس را در حالت صعودی دوست دارد و به پتانسیل افزایش قیمت مس تا 4.50 دلار اشاره کرده است. در نهایت، او امیدوار است که فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره تمام شود و به هدف 3٪ نگاه کند تا از رشد اقتصادی کند پشتیبانی کند و از رکود جلوگیری کند.

 

به نظر می‌رسد گارنر نسبت به طلا و نقره در کوتاه مدت بیشتر محافظه‌کاری می‌کند و توصیه می‌کند از خرید طلا و نقره در حال حاضر خودداری کنید. او بیان کرده که با توجه به فصلی بودن ضعف در قیمت‌ها، طلا و نقره ممکن است در آینده نزولی قیمت داشته باشند. اما او به طولانی مدت معتقد است که طلا به سمت صعود خواهد رفت و قیمت‌ها روند صعودی خود را ادامه خواهند داد. همچنین، او با توجه به عدم اطمینانی در بازار و اقتصاد، قیمت مس را به سمت رشد می‌بیند و احتمال افزایش قیمت آن را تا 4.50 دلار در نظر دارد. در کل، گارنر پیش بینی‌هایی درباره طلا، نقره و مس دارد اما توصیه می‌کند در خرید و فروش این فلزات به موقع و با دقت عمل کنید.
 

علاوه بر توصیه‌های مربوط به طلا، نقره و مس، گارنر همچنین به سیاست پولی فدرال رزرو اشاره کرده است. او معتقد است که فدرال رزرو همچنان با سیاست پولی خود ادامه می‌دهد و این موضوع ممکن است سرمایه‌گذاران را از بازار طلا دور نگه دارد. اما او بیان کرده که اگر فدرال رزرو بتواند از کنترل سیاست پولی عقب نشینی کند، می‌تواند رشد اقتصادی را در سال باقی‌مانده حمایت کرده و رکود را جلوگیری کند. در این محیط، او معتقد است که مس یک دارایی مناسب است و قیمت آن نیز می‌تواند افزایش یابد. به طور کلی، گارنر توصیه می‌کند توجه کنید که تغییرات اقتصادی و سیاستی در بازارها را دقیقاً مورد بررسی قرار دهید و براساس آن‌ها تصمیم‌گیری کنید.

Print
156 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا