اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

قیمت طلا می تواند سال را با قدرت به پایان رساند ؟
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

قیمت طلا می تواند سال را با قدرت به پایان رساند ؟

پیشبینی قیمت طلا برای آخرین هفته سال 2022 / تحلیلگران نسبت به نوسانات بیشتر در آخرین هفته کامل سال هشدار می دهند.

آی سکه به نقل از بازار جهانی طلا: 

"اکنون خیلی مهم نیست که چقدر سریع پیش برویم. بسیار مهمتر است که فکر کنیم سطح نهایی چیست. و سپس، در یک نقطه خاص، این سوال پیش خواهد آمد که تا چه زمانی سیاست های محدود کننده را اجرا نماییم ؟ و ادامه محدودیت های بیشتر و ادامه زمان آن مهم ترین سوال خواهد بود . "

پاول گفت: بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، برای نشست فوریه فدرال رزرو، بازارها به دنبال یک شانس 75 درصدی برای افزایش 25  bps و 25 درصد احتمال افزایش 50 bps هستند. کریس وستون، سرپرست تحقیقات Pepperstone، می‌گوید: «[پاول] میزان کاهش‌هایی را که در نمودار نقطه‌ای برای سال 2024 پیش‌بینی می‌شود، کم کرد و نشان می‌دهد که تا زمانی که تورم 2 درصدی را نبینند، به‌طور ایده‌آل سیاست های محدود کننده را  کاهش نخواهند داد. در پاسخ به مسیر سیاست پولی سخت تر  پیش رو، طلا از بالاترین سطح چند ماهه سقوط کرد و به زیر 1800 دلار در هر اونس رسید. در پایان هفته، این فلز گرانبها برخی از سودهای از دست رفته را پشت سر گذاشت، به طوری که معاملات آتی طلای Comex در فوریه در 1799.30 دلار باقی ماند که 0.63 درصد در  معاملات هفتگی کاهش یافت. طلا سیگنال‌های متفاوتی را ارسال می‌کند. به نظر می‌رسد که دوست دارد عدم اطمینان و این ایده که فدرال رزرو در تلاش است تا تعادل درستی را با افزایش نرخ‌ها ایجاد کند. این ایده که نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری بالاتر می‌مانند، برای قیمت طلا بسیار منفی است. اورت میلمن، کارشناس فلزات گرانبها Gainesville Coins به کیتکو نیوز گفت. فدرال رزرو همچنین پیش بینی می کند که تولید ناخالص داخلی فقط 0.5٪ و PCE اصلی 3.5٪ در سال 2023 رشد کند. متن پیام فدرال رزرو نیز بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود. و بازارها وارد آخرین هفته کامل سال می شوند. ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار OANDA به کیتکو نیوز گفت: "ما وارد دوره ای می شویم که در آن آخرین هفته معاملاتی کامل سال است. طلا نسبتاً متلاطم و پر نوسان است." تحلیل  کوتاه مدت نسبت به قیمت طلا نزولی است، اما در بلندمدت، چشم انداز صعودی است. مویا گفت: "ما در اینجا شاهد محتاط بودن معامله گران طلا خواهیم بود. به دلیل نقدینگی سبک تر و همچنان تجارت یک طرفه و طلا تحت فشار خواهد بود." در حال حاضر، ما باید قیمت‌گذاری بیشتری را برای فدرال رزرو، انقباض بیشتر بانک مرکزی اروپا و افزایش نرخ‌های بهره تعیین کنیم. مویا افزود: سال آینده طلا به بهشت امن سرمایه گذاران تبدیل خواهد شد. از آنجایی که شاهد فشارهای بیشتر بر کریپتوها و فشارهای بیشتر همراه با بدتر شدن سریع داده‌های اقتصادی هستید، طلا در سال آینده شاهد جریان‌های امن بیشتری خواهد بود.» مویا اشاره کرد که یکی از سیگنال‌هایی که باید تماشا کرد، خرید ETF است. "شما باید ببینید که تجارت یک شتاب به دست می آورد. نیمه اول سال آینده - من قمت  طلا را در فاز صعودی هستم." سطوح قیمت مویا خاطرنشان کرد: در هفته آینده، حمایت مهم طلا در 1750 دلار است که در صورت رد شدن از این حمایت کاهش قیمت زیادی را تجربه میکند  و احتمالاً افزایش پس از فتح قیمت 1840 دلاراست  برای رشد بیشتر باید از این سطح عبور کند. میلمن افزود که اولین مقاومت در 1800 دلار در هر اونس است و این سطح بسیار سرسخت باقی خواهد ماند. در همین حال، اولین پشتیبانی 1775 دلار است. میلمن هشدار داد، اما اگر این سطح شکست بخورد، طلا ممکن است تا 1715 دلار در هر اونس کاهش یابد.

 

خرید و فروش شمش های گرمی تا 100 گرمی  طلا 24 عیار - کلیک کنید 

Print
233 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا