اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

قیمت طلا به دلیل افزایش بازده اوراق قرضه و نگرانی‌های اقتصادی چین کاهش یافت.

در روز سه‌شنبه، قیمت طلا به دلیل افزایش بازده اوراق قرضه و نگرانی‌های اقتصادی چین کاهش یافت. در این حال، بازارها به داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده توجه می‌کنند که می‌تواند تأثیر نرخ‌های بالاتر بر مخارج مصرف‌کننده را تبیین کند.

قیمت هر اونس طلا تا ساعت 16:04 به وقت تهران با 0.2 درصد کاهش به 1905 دلار رسید و به نزدیک‌ترین سطح پایین خود در 1-1/2 ماه گذشته رسید.

همچنین، قیمت طلای آتی آمریکا با 0.3 درصد کاهش به 1937.80 دلار رسید. تحلیل‌گران از NAB Commodities Research اعلام کردند که افزایش بازدهی دلار و سیاست‌های خزانه‌داری آمریکا به کاهش قیمت طلا منجر شده و سرمایه‌گذاران اقدامات سیاستی چین را برای مدیریت ریسک‌های مالی و دارایی مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

افزایش قیمت دلار آمریکا در روز دوشنبه، در راستای نگرانی‌ها در مورد اقتصاد چین، به بالاترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسیده است. همچنین، بازدهی 10 ساله خزانه‌داری آمریکا نیز به نزدیک‌ترین سطح بالایی خود از نوامبر دست یافته است.

تغییرات در نرخ ارز دلار، تأثیر مختصری بر بازده طلا داشته و آن را به پایین‌ترین سطح بیش از یک ماهه خود کشانده است.

در این میان، بانک مرکزی چین به طور غیرمنتظره نرخ‌های سیاستی کلیدی خود را کاهش داده است، زیرا رشد تولید صنعتی و خرده‌فروشی دومین اقتصاد بزرگ جهان کاهش یافته و پیش‌بینی‌ها به تناقض رفته‌اند.

توجه بازارها در حال حاضر به داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده معطوف شده است، که در اواخر ماه جولای منتشر خواهد شد و احتمالاً تأثیراتی بر روی نرخ‌ها و بازارها خواهد داشت.

سابرین چاودوری، رئیس بخش کالا در BMI، پیش‌بینی می‌کند که با توجه به تضادات نرخ دلار آمریکا و تأثیرات آن بر قیمت طلا، قیمت طلا تا انتهای سال 2023 افزایش خواهد یافت.

بانک مرکزی چین نیز با کاهش نرخ‌های سیاستی خود در روز سه‌شنبه به طور غیرمنتظره، نشان داد که تلاش دارد تا با کاهش نرخ‌ها به رشد و تعادل اقتصادی کمک کند.

در نهایت، صندوق سرمایه‌گذاری با پشتوانه طلا بزرگترین صندوق این نوع در جهان، اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز دوشنبه با 0.4 درصد کاهش به پایین‌ترین سطح خود از ژانویه 2020 رسیده است.

همچنین، در این روز، نقره نیز با افزایش 0.1 درصد به 22.63 دلار رسیده و قیمت پلاتین 0.3 درصد کاهش یافته و به 898.94 دلار رسیده است. قیمت پالادیوم نیز با 0.5 درصد کاهش به 1262.76 دلار رسیده است.

Print
133 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا