اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

قیمت طلا افزایش یافت + تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا

پیش بینی قیمت طلا 19 آبان 1400

به گزارش سایت آی سکه  با افزایش اخیر فشار های تورمی و گزارش اعداد شاخص قیمت مصرف کننده برای امروز 19 آبان 1400 اعضای فدرال رزرو در رابطه با افزایش نرخ بهره در سال آینده تفاوت های دارند .

جرمی پاول ، رئیس فدرال رزرو ،و ریچارد کلاریدا ، نایب رئیس فدرال رزرو ، در اردوگاه داویش حضور دارند که هردو روز دوشنبه صحبت کردند و تکرار کردند که افزایش یا شروع عادی سازی نرخ بهره تا سال 2023 یا سه  زمستان سال 2022 آغاز نخواهد شد .

Image

همچنین جیمز بولارد ،رئیس فدرال رزرو سنت لویس ، دیروز با شبکه خبری فاکس بیزینس صحبت کرد و گفت که انتظار دارد بانک مرکزی به احتمال زیاد برای سال 2022 دو افزایش نرخ بهره داشته باشد.
این اظهارات در زمانی بخرانی است که شاخض قیمت مصرف کننده منتشر شود ، آخرین اعداد گزارش شده توسط دولت مربوط به سپتامبر بود که افزایش 0.4 درصدی را نشان داد که  نسبت به سال گذشتع در ماه اوت 0.1 دصد کاهش داشت است .
این باعث شد که فشار های تورمی از 5.4 درصد به 5.3 درصد برسد. با این حال ، حتی با وجود کاهش کسری و فشارهای تورمی همچنان در بالاترین سطح خود تز سال 2008 قرار دادرد .
در حال حاضر اقتصاددانان افزایش 0.6 درصدی در اعداد شاخص قیمت مصرف کننده  اکتبر را پیشبینی می کنند که به 0.2 درصد بالاتر از افزایش  قیمت مصرف کننده  برای سپتامبر است که به 0.4 درصد رسیده است.
در طول سال گذشته ، شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی  هدف فدرال رزرو 2 درصدی رت بیش از دو برابر کرده است و آخرین اعداد با سطح تورمی 4.4 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است .
روش تورمی هزینه مصرف شخصی برای اندازه گیری تورم توسط اعضای فدرال رزرو ترجیح داده میشود.پ
در حال حاضر ، بازار کار در ایالات متحده همچنان فشرده است و کارفرمایان به دنبال استخدام میلیون نفر هستند .
اختلالات در زنجیره تامین جهانی همچنان بالاست و صدها کشتی باری قادر به پهلوگیری برای تخلیه محموله های خود در بنادر بزرگ سرار ایالات متحده نیستند و آنها همچنان به اختلال در تولید تراشه های کوچک ادامه می دهند .
این عوامل  به راحتی می تواننند منجر به افزایش درصد بالاتری در پیشبینی مثبت 0.6درصد  در قیمت مصرف کننده شود که در حال حاضر 0.2 درصد بالاتر از افزایش تورمی ماه گذشته  0.4 درصد است. فدرال رزرو برای حفظ مواضع خود در رابطه با حفظ مواضع خود در رابطه با حفظ نرخ فعلی وجوه تغذیه  بین صفر تا 0.25 درصد به سختی تحت فشار قرار خواهد گرفت.

ترکیبی از فشار های تورمی فزاینده و بانک های مرکزی در سطح جهانی نشان می  دهد که در کوتاه مدت نرخ بهره را به سطح پایین تطبیقی فعلی خود نگه میدارند و بر حداکثر اشتغال و تولید ناخالص داخلی قوی تمرکز خواهند کرد.
ارقام تولید ناخالص داخلی برای سه ماه دوم سال 2021 به 0.2 درصد رسید و با توجه به اینکه تولید ناخالص داخلی برای 3 ماهه دوم سال 2021 به 6.7 درصد رسید ، اگر تولید ناخالص داخلی برای زمستان  2021 سود قابل توجه را نشان ندهد.
در پاییز ، فدرال رزرو با توجه به افزایش نرخ بهره برای کمک به مبارزه با فشار های تورمی بالاتر است ، بیشتر در گوشه ای قرار خواهد گرفت.

با این حال ، تحلیل گران شرکت تی دی سکیوریتیز آن را به سادگی در یاداشتی به مشتریان خود می گویند که شامل بیانه ای زیر است " قیمت طلا درآستانه شکست است. با توجه به احساسات بسیار ضعیف فلزات گرانبها در چند ماه گذشته،این روند برای عبور قیمت طلا از مقاومت خط روند پایین است.
 ما پیشبینی کرده ایم که طلا تا پایان سال 2021 به چالش کشیده میشود و از 1837 دلار عبور میکند. همچنین پیشبینی کرده ایم که قیمت طلا این فلز محبوب تا پایان سه ماه اول سال 2022 ، 1900 دلار در هر اونس طلا به چالش می کشد .
با توجه به اینکه طلا امروز برای چهارمین روز متوالی افزایش داشته است  و از ساعت 14  دیروز  روی قیمت 1833 دلار ، سودخالص 5.88 دلار روی هر اونس  و به بالاترین قیمت امروز 1834 دلار معامله شده است ، پیشبینی واقعی تر از 2 ماه قبل به نظر می رسد .

پیشبینی کنونی ما بر اساس ترکیبی از عوامل اساسی از جمله افزایش شدید فشار های تورمی و  همچنین حوزه های فنی است که در بازار با قیمت طلا در هر اونس  1837 دلار در تاریخ  14 شهریور 1400 و قیمت طلا 1920  دلاردر هر اونس طلا  در تاریخ  خرداد1400  بوده است ممکن است در سطوح بالاتری قرار بگیرد.
 

Print
241 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا