اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

قدرت طلا و نقره در بازار: یک نگاه به آینده
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

قدرت طلا و نقره در بازار: یک نگاه به آینده

رندی اسمال وود، مدیر عامل شرکت پخش فلزات گرانبها ویتون


 اسمال وود تأکید کرد که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ارزهای جهان، طلا و نقره به دلیل ماهیت آنها، همچنان به عنوان ذخیره‌ای از ارزش و معیاری برای ارزش ماندگار شناخته می‌شوند.

آی سکه به نقل از اسمال وود: "طلا همیشه وجود داشته است، ذخیره‌ای از ارزش و معیاری برای ارزش ماندگار. این ویژگی تحت تأثیر سیاسی نیست و همین امر طلا را به ارمغان آورده است. این ویژگی را می‌توان در فلزات گرانبها نیز مشاهده کرد: شما نمی‌توانید آن را کپی کنید، فقط یک طلا و نقره وجود دارد. این فلزات به عنوان ذخیره‌ای از ارزش، هزاران سال دوام داشته‌اند و به نظر می‌رسد که در آینده نیز ادامه خواهند داشت."

در گزارش مالی ماه مه، Wheaton، شرکت استریم معدنی، درآمد سه ماهه اول را با 214 میلیون دلار گزارش کرد که کمتر از تخمین مصرف کنندگان 235 میلیون دلار بود. همچنین، برآوردهایی تا پایان سال 2023 نشان می‌دهند که بین 320000 تا 350000 اونس طلا به دست آورده خواهد شد. اسمال وود اما اعلام کرد که شرکت انتظار دارد رشد 50 درصدی را تجربه کند و تا 

سال 2027، به تولید نزدیک به یک میلیون اونس طلا برسد.

به عنوان یک شرکت استریم، Wheaton مسئولیت تأمین مالی عملیات استخراج را بر عهده دارد و سپس فلزات را با تخفیف خریداری می‌کند. اسمال وود توضیح داد که این رویکرد باعث کاهش ریسک برای سهامداران و سرمایه‌گذاران می‌شود، زیرا آنها می‌توانند سرمایه خود را در فلزات گرانبها سرمایه‌گذاری کنند بدون اینکه نگران بدهی‌های معادن واقعی باشند.

به علاوه، اسمال وود اظهار کرد که اگرچه به عنوان رئیس شورای جهانی طلا شناخته می‌شود، اما فلز مورد علاقه او نقره است. یافتن نقره سخت‌تر از همتای پرزرق و برق آن است، زیرا معادن نقره در جهان کمتر هستند. در حال حاضر، عرضه نقره کمی کمبود دارد و ما شاهد افزایش قدرت قیمت نقره هستیم که به این حد تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم.

به نظر می‌رسد آینده بازار طلا و نقره همچنان با قدرت و پتانسیل بالا خواهد بود، و این فلزات ارزشمند می‌توانند به عنوان یکی از انتخاب‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.

Print
157 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا