اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

عملکرد قدرتمند دلار آمریکا در بازار های جهانی

و تأثیرات آن بر بازارها

دلار امریکا


در هفته گذشته، دلار آمریکا نسبت به همتایان اصلی خود عملکرد بهتری داشت و شاخص دلار DXY بیش از 0.8 درصد رشد کرد. این برای DXY چهارمین سود هفتگی متوالی بود و این برد پیروزی بعد از فوریه بود. این رشد همچنین پنجمین بار پشت سر هم است که به تازگی دیده می‌شود، که از می 2022 به این سو سابقه دارد.

درباره تورم، در ماه ژوئیه در ایالات متحده کمی افزایش یافت، اگرچه کمتر از انتظار بود. به همراه این موضوع، بازارهای مالی به دلیل برآوردهای قوی از رشد فدرال رزرو برای سه ماهه آینده و نظرات سیاستگذاران، افزایش نرخ بهره بلندمدت را توقع می‌کنند. این امر باعث رسیدن بازدهی 10 ساله اوراق خزانه داری به بالاترین حد از اکتبر می شود.

قیمت نفت خام WTI هم با سختی توانست کمی رشد کند و 0.5 درصد افزایش یافت. این به طور متوسط در 7 هفته، طولانی‌ترین دوره رشد متوالی از ژانویه 2022 بود. اما افزایش بازدهی اوراق خزانه داری و تقویت دلار آمریکا منجر به کاهش قیمت طلا (XAU/USD) شده و قیمت به پایین‌ترین حد خود از ماه مارس رسید.

شاخص Nasdaq 100 که به فناوری متمرکز است، در هفته گذشته با یک سقوط 1.7 درصدی روبرو شد. در واقع، دو هفته اخیر برای این شاخص بدترین عملکرد از دسامبر را نشان داد. برای اولین بار در سال جاری، این شاخص به مدت دو هفته متوالی ضرر داشته است.

در هفته آینده، تعیین سیاست‌های پولی توسط RBNZ و صورتجلسه FOMC در انتظار است. همچنین، داده‌های تورم از کانادا و بریتانیا نیز منتشر خواهد شد. آیا در هفته پیشرو همچنین رویدادهای دیگری برای بازارها در نظر گرفته شده است؟

آی سکه فروشگاه اینترنتی مسکوکات طلا 

Print
116 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا