اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

عقب نشینی قیمت طلا پس از صعود قدرتمند روز گذشته
Saeed
/ دسته ها: اخبار

عقب نشینی قیمت طلا پس از صعود قدرتمند روز گذشته

قیمت طلا در روز سه شنبه توانست حرکات صعودی قدرتمندی را از خود نشان دهد اما در روز گذشته مقداری عقب نشینی کرد و به سطوح پایین تری بازگشت.

 

آی سکه (خرید آنلاین سکه پارسیان و شمش طلا گرمی ) به نقل از سایت طلا قیمت طلا در روز سه شنبه توانست حرکات صعودی قدرتمندی را از خود نشان دهد اما در روز گذشته مقداری عقب نشینی کرد و به سطوح پایین تری بازگشت.

پس از صعود طلا به بالای 1900 دلار، در روز گذشته نیز به صعود های خود ادامه داده و توانست تا 1912 دلار نیز رشد کند اما دچار فروش فنی شده و تا محدوده 1903 دلار کاهش پیدا کرد.

مهم ترین عاملی که از حرکت صعودی طلا و دیگر فلزات گرانبها حمایت می کند را می توان ارزش دلار دانست که طی روز های گذشته ضعف بسیار زیادی را از خود نشان داده است.

یکی از عوامل عدم توانایی رشد قیمت طلا در روز گذشته را می توان رشد شاخص بازار سهام ایالات متحده آمریکا دانست که بر خلاف سقوط خود در روز سه شنبه، دیروز توانست برخی از افت های خود را جبران کند.

 

عامل زمینه ای افزایش قیمت طلا و دیگر فلزات گرانبها را نیز می توان افزایش تورم دانست. با وجود ادعای بانک فدرال ایالات متحده مبنی بر موقت بودن رشد تورم، بسیاری از داده ها خلاف این را ثابت می کنند.

به نظر می رسد سرمایه گذاران نیز تورم را حس کرده و بر این باورند که تورم در حال افزایش بوده و احتمالا پایدار خواهد بود از این رو تقاضای خود را برای خرید طلا افزایش داده اند.

در دیگر بازار ها نیز قیمت نفت نسبت به روز های گذشته اندکی کاهش پیدا کرده و هر بشکه نفت کایمکس هم اکنون 65 دلار در حال معامله است. بازده خزانه داری ایالات متحده نیز یک رشد جزئی را تجربه کرده است.

 

از نظر فنی طلا همچنان دارای قدرت صعود در کوتاه مدت بوده و هدف صعودی آن 1969 دلار است که یک مقاومت عمده را در برابر طلا تشکیل می دهد.

طلا در راه رسیدن به سطح 1969 دلاری دو مقاومت نسبتا قوی در سطوح 1911 دلار و 1925 دلار در پیش روی خود دارد که برای صعود بیشتر باید حرکت پایدار در بالای آن ها را از خود نشان دهد.

از طرف دیگر طلا مقاومت مستحکم خود در نقطه 1850 دلار را حفظ کرده است. پیش از آن فلز زرد در نقاط 1897 دلار و 1885 دلار پشتیبانی می شود.

Print
264 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا