اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

صعود طلا به بالا ترین قیمت خود از ابتدای سال
Saeed
/ دسته ها: اخبار

صعود طلا به بالا ترین قیمت خود از ابتدای سال

با شروع امسال طلا نتوانست عملکرد چندان قدرتمندی را از خود نشان داده و کاهش بسیار زیادی را تجربه کرد؛ اما هم اکنون قیمت طلا روند حرکت خود را معکوس کرده و به بالا ترین میزان از ابتدای سال صعود کرده است.

 

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هم اکنون تازه آغاز مسیر صعود قیمت طلا است. پنجشنبه، شرکت اروپایی مدیریت دارایی AG، در یک گزارش 300 صفحه ای با عنوان «ما به طلا اعتماد داریم» را منتشر کرد.

طبق این گزارش آنها بر این باورند که در ابتدای مسیر تورمی قرار داریم و فشار قیمت ها افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه قیمت طلا نیز در ابتدای مسیر رشد خود قرار دارد.

این شرکت انتظار دارد که تا پایان آخرین ماه سال میلادی یعنی تا پایان دی ماه، قیمت طلا به اوج های گذشته خود در بالای 2000 دلار بازگشته و در ادامه حتی بتواند تا 10 هزار دلار نیز رشد کند.

خرید سکه پارسیان و شمش طلا گرمی اینترنتی 

 

علاوه بر شرکت دارایی AG، مدیر مؤسسه گوگنهایم، اسکات مینرد نیز اعلام کرد که با ادامه خروج پول از باراز رمز ارز ها قیمت طلا می تواند تا 5 الی 10 هزار دلار رشد کند.

لی مونسون، رئیس و مدیر ارشد سرمایه گذاری در Portfolio Wealth Advisors نیز در مصاحبه خود با کیتکو اعلام کرد که با توجه به چرخه جدید چاپ پول قیمت طلا به 2200 دلار خواهد رسید.

پیتر گروسکوف، مدیر عامل شرکت Sprott Inc نیز اعلام کرد که احتمال افزایش قیمت طلا بسیار قدرتمند بوده و انتظار دارد که رکورد های جدیدی توسط فلز زرد ثبت شود.

Print
620 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا