اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

سکه و دلار در اوج ; حباب سکه چقدر است ؟

التهابات در اقتصاد کشور به اوج خود رسیده و اکثر بازارها به ویژه کالاهای سرمایه ای با تورم افسار گسیخته ای مواجه شده است.

آی سکه به نقل از آرمان امروز: در این میان قیمت دلار در بازار ازمرز ۴۰ هزار تومان عبور کرده و سکه هم می رود تا قله ۲۰ میلیون تومانی را درنوردد .طبیعتا با گرانی نرخ ارزو طلا سایر کالاهای اساسی نیز از این گزند در امان نمانده و علاوه بر کالاهای اساسی کالاهای سرمایه ای همچون خودرو و مسکن نیز سعی دارند تا از این قافله عقب نمانند . اما آنچه در این شرایط باعث می شود تا آتش نگرانی ها در جامعه تنوره کشد فرافکنی های برخی از مسئولان و نمایندگانی است که گویا اساسا چیزی جز سخن پراکنی و اظهار نظرات غیر مسئولان راهکار دیگری را برای عبور از ابر چالش اقتصاد نمی دانند و همچنان درگیر وعده درمانیهایی هستند که خود بیش از دیگران مطمئنند هیچگاه محقق نمی شود و بازهم نوید کاهش نرخ تورم به زیر ۳۰ درصد را می دهند. نمونه این اظهارت را می تواند در مقصر شمردن مردم به عنوان آلوده کنندگان هوا و یا کاهش مبادلات تجاری با کشورهای اروپایی جستجوکرد.

البته این سخن پراکنی ها تنها به این موضوعات محدود نشده و تندروها دولتی و غیر دولتی تنها نقطه نجات اقتصاد کشور را نیز مورد هدف قرار داده اند و در حالیکه اقتصاد کشور تا گردن در با تلاق تحریم های غرب فرو رفته و حتی دولت متبوع نیز آمادگی خود را برای مذاکرات احیای برجام اعلام کرده برخی از افراد صاحب تریبون و رسانه ها همسو مذاکرات را نفی می کنند و همچنان سعی دارند تا از هر طریقی اعتراضات ماه های اخیر را به دشمنان خارجی نسبت دهند اگرچه که تردیدی وجود ندارد که شیطنت‌های برخی کشورها در شعله ور تر شدن اعتراضات نقش داشته است، اما نمی توان منکر آن شد آنچه بیشتر بر این نا آرامی‌ها دامن زده بی تفاوتی برخی از مسئولان و گروها بوده که فارغ از مشکلات معیشتی مردم و در حالیکه خط فقر روز به روز بیشتر می شود با تکیه بر درامدهایی که از رانت ناشی از تحریم نصیبشان می شود در حال جدال برای سعادتمند کردن دنیا وآخرت مردم هستند. 

قیمت سکه و حباب قیمتی مسکوکات در جدول زیر مشاهده کنید : 5 دی 1401

 

نو ع سکه  قیمت (تومان) حباب  ارزش طلا (تومان)
سکه امامی  21000000 12/67% 18339000
سکه بهار 20200000 9/21% 18339000
نیم سکه  12700000 27/80% 9169500
ربع سکه  9500000 51/74% 4584750

آی سکه عرضه کننده شمش های طلا 24 عیار گرمی سکه طلای پارسیان برای مشاهده محصولات کلیک کنید 

Image

Print
291 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا