اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

سقوط ۳۰ دلاری قیمت طلا در محدوده ۲۰۰۰ دلاری در هر اونس
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

سقوط ۳۰ دلاری قیمت طلا در محدوده ۲۰۰۰ دلاری در هر اونس

کاهش قیمت طلا از ۲۰۱۰ دلار به ۱۹۸۰ دلار در هر اونس

نوسانات قابل توجه در بازارهای دلار آمریکا و بازدهی خزانه داری روز جمعه، طلا را تحت تاثیر قرار داد و طلای آتی کامکس در ژوئن گذشته با 1.49 درصد کاهش در روز به 1989.10 دلار معامله شد.

دوره خاموشی فدرال رزرو نیز از این شنبه آغاز می شود، به این معنی که مقامات فدرال رزرو از آن زمان تا نشست FOMC در 3 می به طور علنی صحبت نخواهند کرد. بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، بازارها در حال حاضر با احتمال 88 درصد افزایش 25 امتیازی قیمت گذاری می کنند.

"انتظار می رود که فدرال رزرو در ماه آینده نرخ بهره را یک چهارم واحد افزایش دهد. و عدم قطعیت زیادی در مورد طلا بالاتر یا کمتر از 2000 دلار وجود دارد. من در این سطوح صعودی باقی می مانم. ما به نقطه ای خواهیم رسید که فدرال رزرو مجبور به توقف شود. فرانک چولی، استراتژیست ارشد بازار RJO Futures به کیتکو نیوز گفت. این امر از طلا حمایت می‌کند که از هم‌اکنون تا پایان سال در بالاترین حد خود قرار دارد.»

هفته آینده، بازارها به داده های کلان جدید، از جمله تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده و اعداد شاخص قیمت PCE، صفر خواهند شد.

کارستن فریچ، تحلیلگر Commerzbank، گفت: «داده‌های اقتصادی آتی ایالات متحده، به‌ویژه داده‌های تولید ناخالص داخلی و کاهش‌دهنده قیمت برای هزینه‌های مصرف‌کننده، که معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو است، می‌تواند باعث حرکت قیمت‌ها شود.»

در روز جمعه، بازارها از قبل اطلاعات بخش تولید و خدمات ایالات متحده را قوی تر از حد انتظار هضم کردند که بر طلا تأثیر گذاشت. شاخص PMI تولیدی S&P Global Flash ایالات متحده در آوریل از 49.2 در ماه مارس به 50.4 رسید. این اولین حرکت به قلمرو توسعه از سپتامبر بود.

بارت ملک، رئیس استراتژی کالای جهانی TD Securities، "بازارها به دنبال کاهش بودند. همچنین، مردم فکر می کردند که دلار آمریکا کاهش می یابد و در موقعیت کوتاه قرار می گیرند. و با افزایش داده های اقتصادی، احتمالا شاهد پوشش کوتاه مدت هستیم." به کیتکو نیوز گفت. احتمال اینکه فدرال رزرو این موضع جنگ طلبانه را حفظ کند، بیشتر است. برای ماه می، در مسیر افزایش 25 واحدی در ثانیه است و خطر یک افزایش بیشتر پس از آن وجود دارد.

Print
217 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا