اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

زمان مناسبی برای ورود به بازار طلا و سکه است
Saeed
/ دسته ها: اخبار

زمان مناسبی برای ورود به بازار طلا و سکه است

یک عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ثبات قیمت طلا و سکه تصریح کرد: به نظر من در حال حاضر زمان مناسبی برای ورود به مبادلات طلا و سکه است.

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا، نوسان اونس جهانی، قیمت دلار، کاهش تقاضا و اخبار سیاسی و اقتصادی از عوامل موثر در قیمت طلا و سکه بوده است.

بذرافشان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال طلا و سکه ثبات خوبی داشته و قیمت‌ها بین ۵ تا ۱۰درصد در نوسان بوده که پیش‌بینی می‌شود که این روند همچنان ادامه‌دار باشد؛ در این میان نباید از تاثیر مذاکرات وین و اخباری که در این رابطه منتشر می‌شود، بر قیمت طلا و دلار غافل شد چراکه هر زمان روند مذاکرات مثبت بوده شاهد کاهش قیمت طلا و سکه بودیم و بالعکس.

 

این فعال بازار طلا در پایان به وضعیت تقاضا در بازار طلا هم اشاره کرد و گفت: طی یک هفته اخیر میزان تقاضا نسبت به روزهای ابتدایی شروع به کار بازار طلا بعد از یک ماه تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، بهتر شده و خرید طلا و سکه اندکی افزایش یافته است.

بذرافشان گفت: با توجه به نوسانات قیمت، مردم تا کنون برای شروع معاملات بلاتکلیف بودند اما به نظر من در حال حاضر زمان مناسبی برای ورود به مبادلات طلا و سکه است.

قیمت طلا و سکه ۱۲خرداد ماه ۱۴۰۰

بر اساس آخرین قیمت‌های اعلام شده از سوی اتحادیه طلا، امروز در جریان معاملات بازار طلای تهران قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۸۶۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز پنج میلیون و ۹۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان است؛ امروز هر مثقال طلای ۱۷عیار با قیمت چهار میلیون و ۷۲۸هزار و طلای ۱۸عیار هم با گرمی یک میلیون و ۹۱هزار تومان معامله شد.

Print
602 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا