اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

رابرت کیوساکی :آیا قیمت طلا و نقره در بازار های جهانی افزاریش می یابد؟

رابرت کیوساکی، نویسنده پرفروش کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» می‌گوید: از آنجایی که بازارها سال بسیار پرنوسانی را به پایان می‌رسانند، ممکن است این آخرین فرصت برای خرید طلا و نقره با این قیمت‌های پایین باشد.

آی سکه به نقل از بازار جهانی: 

در سال 2022، طلا محدوده معاملاتی وسیعی را تجربه کرد، به طوری که در بهار به بالای 2000 دلار در هر اونس رسید و در پاییز به پایین ترین سطح خود نزدیک به 1630 دلار در هر اونس رسید.

نقره بیشترین رشد خود را در سه ماهه اول سال جاری شاهد بود و به 27 دلار در هر اونس رسید که مشابه الگوی معاملاتی طلا است. سپس به مدت شش ماه شاهد زیان بود و در ماه سپتامبر به کمترین میزان در 2 سال گذشته یعنی 17.50 دلار رسید. در سه ماهه چهارم، زمانی که سرمایه گذاران شروع به پیش بینی چرخش فدرال رزرو کردند، قیمت ها شروع به افزایش کردند.

برای سرمایه گذاری در بازار طلا چی بخریم کلیک کنید 

کیوساکی با تجزیه و تحلیل محیط کلان، به دنبال کنندگان توییتر خود پیشنهاد کرد که سطوح قیمت فعلی ممکن است ارزان ترین گزینه برای خرید فلزات گرانبها قبل از شروع رالی باشد.

او در توییتی نوشت:

"طلا بیش از 1800. نقره بیش از 24. تورم در حال افزایش است. نرخ بهره در حال افزایش است. بازار سهام سقوط می کند، طلا و نقره را بالاتر می برد. ممکن است آخرین فرصت برای خرید طلا و نقره با این قیمت های پایین باشد. مراقب باشید." 

Image

کیوساکی یکی از طرفداران بزرگ نگهداری طلا، نقره و بیت کوین در یک سبد است.

"بازنشستگی بعدی LEHMANN جهانی. قرار است چه کار کنید؟ ثروتمندتر خواهید شد یا فقیرتر؟ افرادی که طلا، نقره، بیت کوین دارند، زمانی که فدرال رزرو، خزانه داری، وال استریت چرخش کنند و تریلیون ها دلار جعلی چاپ کنند، ثروتمندتر خواهند شد. پس انداز کنندگان پول جعلی این کار را انجام خواهند داد. او در توییت دیگری در اوایل این ماه گفت: بزرگترین بازنده باشید.

Image

این نویسنده پرفروش در پیام دیگری به دنبال کنندگانش گفت زمان آن رسیده است که از موضع تهاجمی فدرال رزرو برای خرید طلا، نقره و بیت کوین بیشتر استفاده کنیم.

او در ماه اکتبر در توییتی نوشت: «فرصت خرید... وقتی FED مانند انگلیس نرخ بهره را تغییر می دهد و کاهش می دهد، شما لبخند می زنید در حالی که دیگران گریه می کنند. مراقب باشید».

کیوساکی می بیند که نقره در این دهه به 100 دلار و سپس به 500 دلار می رسد، به همین دلیل است که او به دنبال کنندگان خود یادآوری می کند که به طور منظم بیشتر خرید کنند.

سهام، اوراق قرضه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل، ETF و املاک سقوط می‌کنند. همانطور که پیش‌بینی می‌شود طبقه متوسط در حال نابودی است. نقره به مدت 3 تا 5 سال روی 20 دلار باقی می‌ماند، سپس به 100 تا 500 دلار می‌رسد. همه می‌توانند نقره را حتی فقیر بخرند. اکنون نقره جمع کنید کیوساکی در ماه سپتامبر توییت کرد.

Image

کیوساکی همچنین گفت که صاحب یک معدن نقره و سکه‌های نقره است و به مردم توصیه می‌کند این فلز فیزیکی را بخرند.

او در این ماه گفت "ضعف ایلان نقره است. همه مشاغل او نقره می سوزانند. او احتمالا معدن نقره خود را خواهد خرید. من صاحب یک معدن و سکه نقره واقعی هستم. قیمت نقدی نقره پایین است. بازنده ها از حق بیمه بالای نقره شکایت دارند که  به دلیل دستکاری قیمت ها پایین هستند. مانند ایلان و من این  حق بیمه را بپردازید،"

 

Print
236 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا