اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

توسعه روابط پولی و بانکی بین ایران و قطر: رشد چشمگیر تجارت میان دو کشور
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

توسعه روابط پولی و بانکی بین ایران و قطر: رشد چشمگیر تجارت میان دو کشور

دیدار بین رئیس کل بانک مرکزی ایران و رئیس کل بانک مرکزی قطر

در دیداری بین آقای محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی ایران، و شیخ بندر بن‌محمد آل ثانی، رئیس کل بانک مرکزی قطر، توسعه روابط پولی و بانکی بین دو کشور مورد بحث قرار گرفت. آقای فرزین بر اهمیت تقویت همکاری‌های پولی، بانکی و مالی تاکید کرد و با توسعه این روابط، حجم تجارت میان ایران و قطر قابل رشد چشمگیری است. او بر این اصل تأکید کرد که باید به همه ظرفیت‌ها توجه کرده و همکاری‌های مربوطه را به سرعت بیشتری افزایش داد.

در جلسه، تسهیل بسترهای مالی و استفاده از بنگاه‌های تسهیل‌کننده در حوزه پولی و بانکی نیز برای دستیابی به اهداف اقتصادی و تجاری دو طرف مورد تأکید قرار گرفت. شیخ بندر بن محمد آل ثانی همچنین به فرصت‌های فراوان برای افزایش تجارت و مبادلات بین ایران و قطر اشاره کرد و با استفاده از مناسبات پولی و بانکی، تأمین روابط حداکثری بین دو کشور را تأیید کرد. همه این اقدامات هدف دارند تا روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و قطر را تقویت و توسعه دهند.
 

 

Print
274 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا