اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

تدابیر لازم برای حمایت از صنعت طلا و جواهر؛ نیازمندی‌ها و چالش‌ها در ساماندهی بازار

خواستاری از دولت برای رسیدگی جدی به مشکلات "سامانه جامع تجارت" به منظور خروج از رکود در صنف طلا و جواهر

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف، خواستار مداخله ورودی تیم اقتصادی دولت چهاردهم در حل مشکلات «سامانه جامع تجارت» برای صنف طلا شده است. او بر اهمیت همکاری بیشتر دولت با اصناف، به ویژه صنف طلا و جواهر، تأکید کرده و اظهار داشته که تصمیمات اخیر بدون مشورت با این صنف، منجر به مشکلات جدی شده است.

کیومرث امیریان به رکود بازار طلا و جواهر اشاره کرده و از دولت جدید خواسته که با بازنگری جدی در سامانه‌های موجود، به ویژه «سامانه جامع تجارت»، به رسیدگی به مشکلات این صنف بپردازد. او از ضرورت گرفتن نظرات و راهکارهای فعالان این حوزه برای خروج از رکود فعلی صنف خود بازنگری کرده و بر لزوم حفظ سرمایه‌های فعالان صنفی در بخش طلا و جواهر تأکید داشته است.

در پایان، امیریان تأکید کرده که باید اقدامات مناسبی انجام شود تا سرمایه‌گذاری در این بخش تأمین شده و اطمینان حاصل شود که سرمایه‌های فعالان این صنف از بین نمی‌روند.

Print
34 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

09355554537

09121252613

09190160836

02122730506

آدرس دفتر مرکزی : تجریش بازار قائم - طبقه اول طلا واحد -  115 B 

ایمیل:

[email protected]

 

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا