اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

تحلیل قیمت جهانی طلا به نقل از Kitco news
Saeed
/ دسته ها: اخبار

تحلیل قیمت جهانی طلا به نقل از Kitco news

بسیاری از تحلیلگران چشم به هدف 2000 دلار طلا برای سال جاری هستند.

این فلز گرانبها یکی از آخرین کالاهایی بود که از روند تورم پرش کرد. آنچه که سرانجام رالی طلا را آغاز کرد ، اطلاعات ناامید کننده اشتغال و خرده فروشی ایالات متحده بود که به پایین آمدن قیمت ها در بالای اونس 1900 دلار در پایان ماه مه کمک کرد.

داده های تورم بالاتر و نوسانات رمزنگاری ماه گذشته نیز بسیاری از سرمایه گذاران را به فضای طلا بازگرداند و باعث افزایش قیمت ها شد.

مایک مک گلوون ، استراتژیست ارشد کالای Bloomberg Intelligence گفت: "طلا یک بازار کاملاً گاو نر (bull market) است که برای ادامه مسیر صعودی خود pe [و به نظر می رسد] با خوشبینی در بازار گاو نر است." "اما این امر همچنین با به اشتراک گذاشتن فضای ذخیره جهانی با بیت کوین تازه وارد دیجیتال سازگار است. سال گذشته با کاهش بیش از 2،000 دلار در هر اونس ، به نظر می رسد این فلز دارای زیربنای خوب در پشت اصلاح 20٪ است". مک گلون اشاره کرد.

یکی از عمده روندهای معکوس در ماه مه بازگشت تقاضای سرمایه گذاران به شکل خریدهای ETF بود که مجموعاً 49 تن بود.

"آنها اولین ورودی های ماهانه از ژانویه و بزرگترین از سپتامبر 2020 بودند. با توجه به تورم بالایی که در ماه های آینده انتظار می رود و نرخ بهره واقعی منفی به عنوان یک نتیجه ، تقاضا در میان سرمایه گذاران ETF باید بالا بماند ، بنابراین وام های بعدی را وام می دهد به طلا ، "کارستن فریچ ، تحلیلگر Commerzbank گفت.

به گفته جیم ویکوف ، تحلیلگر ارشد کیتکو ، تصویر فنی برای طلا نیز صعودی است.

ویکوف روز سه شنبه گفت: "صعودی صعودی بازارهای خارج از کشور برای شروع هفته معاملات ایالات متحده به گاوهای بازار فلزات گرانبها کمک می کند - شاخص دلار آمریكا پایین تر و قیمت بالاتر نفت خام. وضعیت های فنی هر دو فلز كاملاً صعودی هستند." "مقاومت در ابتدا در بالاترین قیمت یک شبانه روز 1919.20 دلار و سپس در 1،925.00 دلار مشاهده می شود. در ابتدا حمایت در کمترین قیمت یکهزار شبانه روز 1،904.80 دلار و سپس در 1900.00 دلار مشاهده می شود."

بازار طلا پس از پایین آمدن قیمت هر اونس 1680 دلار در پایان ماه مارس ، کف مستحکم خود را توسعه داده است.

مک گلون خاطرنشان کرد: "به نظر می رسد یک پایه جامد طلای زیر 1700 دلار تشکیل شده است." "روندهای ظاهرا غیرقابل توقف در افزایش بدهی و کاهش کمی باید طلا را حفظ کند. اگر نفت خام به اوج خود برسد و بازدهی آن کاهش یابد ، زیربنای طلا بهبود می یابد."

طبق گفته McGlone ، هر اونس 2000 دلار در دسترس هر اونس است. وی روز سه شنبه گفت: "باند بالاترین قیمت در حدود 2000 دلار مقاومت اولیه خوبی است اما به احتمال زیاد به عنوان یک ضربه سریع عمل می کند ، به ویژه اگر نوسانات بازار سهام افزایش یابد ... محرک های مالی و پولی با سرعت بالا باید طلا و بیت کوین را پشتیبانی کند."

Print
806 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا