اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

تحلیل روند صعودی فلزات گرانبها: طلا، نقره و پلاتین در مسیر رشد
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

تحلیل روند صعودی فلزات گرانبها: طلا، نقره و پلاتین در مسیر رشد

قیمت طلا جهانی به سمت بالاترین سطح تاریخی خود حرکت می‌کند، نقره سطح ۲۸ دلار را آزمایش می‌کند و پلاتین در تلاش برای عبور از مقاومت کلیدی قرار دارد.

1. طلا: 
   - در حال حاضر طلا با افزایش تقاضا و تمرکز معامله‌گران بر کاهش بازدهی خزانه‌داری، توانسته است به اوج‌های جدیدی دست یابد. اگر طلا بالاتر از سطح ۲۴۵۰ دلار بماند، می‌تواند به سطح ۲۴۸۰ دلار که بالاترین سطح جولای بوده، برسد. در صورت عبور از این سطح، طلا به سمت سطح ۲۵۰۰ دلار حرکت خواهد کرد.

Image

2. نقره:
   - نقره نیز با پشتیبانی از بازارهای قوی طلا، سطح ۲۸.۰۰ دلار را مورد آزمایش قرار داده است. با توجه به شرایط فعلی بازار، نقره ممکن است به روند صعودی خود ادامه داده و سطوح مقاومت بالاتری را آزمایش کند.

Image

3. پلاتین:
   - پلاتین همچنان در تلاش است تا بالاتر از مقاومت در محدوده ۹۳۵ تا ۹۴۰ دلار باقی بماند. این مقاومت می‌تواند نقطه کلیدی برای تعیین جهت حرکت آتی پلاتین باشد.

به‌طور کلی، روند صعودی در این فلزات گرانبها به وضوح دیده می‌شود و احتمالاً در صورت تداوم شرایط فعلی، شاهد رشد بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود.

Print
82 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

09355554537

09121252613

09190160836

02122730506

آدرس دفتر مرکزی : تجریش بازار قائم - طبقه اول طلا واحد -  115 B 

ایمیل:

[email protected]

 

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا