اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

تحلیل تکنیکال آبشده نقدی - 1403/07/10

بررسی روند صعودی قیمت‌ها و هشدار خرید بیش از حد (RSI)

  • تحلیل تکنیکال آبشده نقدی

  • تحلیل تکنیکال آبشده نقدی

  • تحلیل طلا


نمودار آبشده نقدی نشان می‌دهد که قیمت‌ها در یک روند صعودی پایدار قرار دارند و به اوج‌های جدیدی دست یافته‌اند. این نشان می‌دهد که بازار به شدت در حال رشد است و قیمت‌ها رو به افزایش هستند.

Image

با نگاهی به شاخص‌های تکنیکال:

  • میانگین متحرک (MA): قیمت بالای میانگین متحرک قرار گرفته که معمولاً نشانگر یک روند صعودی قوی است.
  • MACD: این شاخص نیز همچنان در وضعیت مثبت قرار دارد و خط مکدی بالای خط سیگنال است که نشان‌دهنده افزایش قدرت خرید است. با این حال، نزدیکی این دو خط نشان می‌دهد که ممکن است از شدت روند کاسته شود.
  • RSI: این شاخص نشان می‌دهد که بازار به سمت خرید بیش از حد (Overbought) حرکت کرده و RSI به 71 رسیده است. وقتی RSI به بالای 70 برسد، ممکن است نشان‌دهنده این باشد که خریداران بیش از حد در بازار فعال هستند و به زودی ممکن است با یک کاهش موقتی یا اصلاح قیمتی مواجه شویم.

به زبان ساده، بازار همچنان در حال افزایش است و چشم‌انداز مثبت به نظر می‌رسد، اما با توجه به خرید بیش از حد، شاید در آینده‌ای نزدیک یک توقف یا افت قیمت موقت را ببینیم.

Print
26 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

09355554537

09121252613

09190160836

02122730506

آدرس دفتر مرکزی : تجریش بازار قائم - طبقه اول طلا واحد -  115 B 

ایمیل:

[email protected]

 

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا