اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

تحلیل بازار طلا و نقره: کاهش قیمت، تأثیرات اقتصادی و توصیه‌های معامله‌گری

رشد و انتقالات بازار طلا و نقره در معاملات اخیر و پیش‌بینی برای آینده

تحلیل قیمت طلا

در اوایل معاملات دوشنبه، قیمت طلا و نقره در ایالات متحده کاهش یافت. این کاهش به دلیل افزایش ریسک ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران اخیراً اتفاق افتاد. شاخص طلا به 1991.10 دلار کاهش یافت و نقره به 23.25 دلار رسید.

آی سکه خرید شمش طلا گرمی تا ۱۰۰ گرمی و سکه های طلا پارسیان------ برای مشاهده قیمت ها و ثبت سفارش کلیک کنید!! 

همچنین، در بازارهای آسیایی و اروپایی، شاخص‌های سهام ایالات متحده اندکی افزایش یافته‌اند. این افزایش به دلیل عدم وقوع تحولات بزرگ در جبهه جنگ اسرائیل و حماس رخ نداده و این امکان را فراهم کرده که معامله گران و سرمایه گذاران به اصول عادی بازار تمرکز کنند.

سرمایه گذاری در بازار طلا 

در خبرنامه شبانه، رئیس بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد که BOJ به سیاست کاهش سیاست پولی و سیاست کنترل منحنی بازده ادامه خواهد داد. او همچنین پیش‌بینی کرد که بازده اسکناس 10 ساله دولت ژاپن به طور قابل توجهی بالای 1.0 درصد نخواهد رفت.

آی سکه خرید شمش طلا گرمی تا ۱۰۰ گرمی و سکه های طلا پارسیان------ برای مشاهده قیمت ها و ثبت سفارش کلیک کنید!! 

در نهایت، طلا در هفته آینده ارزشی برای عبور از 2000 دلار نخواهد داشت، اما تحلیلگران توصیه نمی‌کنند که آن را کوتاه کنند. همچنین، داده‌های اقتصادی ایالات متحده از جمله شاخص روند اشتغال و شاخص مدیران خرید خدمات جهانی (PMI) منتشر خواهد شد، که می‌تواند تأثیری بر بازارها داشته باشد. از نظر فنی، قیمت طلا دارای مزیت فنی کوتاه مدت است.

خرید شمش طلا ۱۰۰ گرمی

در نمودار فنی، گاوهای آتی طلا دارای مزیت فنی کوتاه مدت هستند. قیمت‌ها در نمودار میله‌ای روزانه روند بالاتری دارند. هدف بعدی قیمت صعودی بولز این است که در معاملات آتی دسامبر بالاتر از مقاومت ثابت در 2050.00 دلار بسته شود. همچنین، هدف بعدی قیمت نزولی کوتاه‌مدت Bears این است که قیمت‌های آتی را به پایین‌تر از پشتیبانی فنی قوی در 1950.00 دلار برساند. حمایت اول در 1985.00 دلار و سپس در پایین‌ترین سطح هفته گذشته 1978.20 دلار مشاهده می‌شود.

آی سکه خرید شمش طلا گرمی تا ۱۰۰ گرمی و سکه های طلا پارسیان------ برای مشاهده قیمت ها و ثبت سفارش کلیک کنید!! 

Print
171 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا