اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

تحلیل بازارهای طلا، سکه و ارز: تأثیر مذاکرات برجام بر قیمت‌ها و نوسانات بازار
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

تحلیل بازارهای طلا، سکه و ارز: تأثیر مذاکرات برجام بر قیمت‌ها و نوسانات بازار

پیش‌بینی روند نزولی قیمت طلا و سکه در انتظار تعیین تکلیف مذاکرات برجام

آی سکه به گزارش از بازار طلا و سکه طلا تهران ، قیمت طلا و سکه در روز گذشته ادامه روند کاهشی خود را داشته و قیمت سکه امامی برای مدتی در حدود 28 میلیون تومان قرار گرفت. این روند نزولی تاثیر بیشتری بر قیمت‌ها داشته و باعث کاهش آنها شده است. همچنین، قیمت دلار نیز در طول هفته از 51 هزار تومانی به 50 هزار تومانی کاهش یافته است. با این حال، قدرت تاثیرداری طرفداران افزایش قیمت دلار بیشتر بوده و قیمت دلار به کریدور 50 هزار تومانی بازگشت. قیمت طلا و سکه نیز در اثر کاهش قیمت دلار، هفته‌ای نوسانی را با مسیر نزولی طی کرده است. به عنوان نمونه، قیمت سکه امامی به کریدور 29 میلیون تومانی کاهش یافته و در کانال 28 میلیون تومانی قرار گرفت. علاوه بر این، انواع دیگر سکه نیز کاهش قیمت داشته و طلا به عیار 18 نیز با افت قیمت مواجه بوده است. در عملکرد بازار، قیمت طلا و سکه بیشتر تحت تاثیر عوامل داخلی و سیاسی قرار می‌گیرد و کمتر به نوسانات قیمت طلا در سطح جهانی وابسته است. در مجموع، بازار همچنان تحت تأثیر نوسانات قرار خواهد گرفت تا تعیین تکلیف نهایی مذاکرات و در این زمینه نوسانات قیمتی تأثیر بسیاری خواهد داشت.

 

با توجه به تحلیل‌های کارشناسان و فعالان بازار، به نظر می‌رسد تا تعیین تکلیف نهایی مذاکرات و وضعیت سیاسی پیرامون برجام، بازارهای طلا، سکه و ارز نسبت به نوسانات قیمتی حساس خواهند بود. افزایش قیمت دلار و نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نتیجه‌ای از تغییرات سیاسی و اقتصادی است که تاثیر قابل توجهی بر بازارها دارد.

در حال حاضر، اقدامات بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی در خصوص ثبت معاملات طلا و سکه منجر به شفافیت بیشتر در بازار شده است و باعث ورود افراد واقعی به بازار معاملات شده است. این اقدامات و دستورالعمل‌های جدید بازار را به سمت معاملات واقعی و استاندارد سوق می‌دهند.

با این حال، تا تعیین تکلیف نهایی مذاکرات و وضعیت سیاسی پیرامون برجام، نوسانات بازارهای طلا، سکه و ارز ممکن است ادامه یابد. عوامل داخلی و خارجی می‌توانند بر قیمت‌ها تأثیر بگذارند، اما ثبات بازار دلار و نوسانات آرام قیمت طلا و سکه در کانال فعلی ممکن است ادامه یابد.

به طور کلی، برجام و مذاکرات مرتبط با آن همچنان بر سرنوشت بازارهای طلا، سکه و ارز تأثیر می‌گذارد و تا زمانی که وضعیت سیاسی روشن نشود، بازارها در حالت احتیاطی و نوساناتی قرار خواهند گرفت.

 

 

Print
149 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا