اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

تأثیر اعلام رتبه بندی درباره بدهی آمریکا بر بازارها و قیمت طلا

طلا گرمی چند


با واکنش بازارها به اظهارات منفی آژانس رتبه بندی درباره بدهی آمریکا، قیمت طلا در روز یکشنبه در محدوده مثبت باز شد. قیمت طلا در حال حاضر زیر 1950 دلار در هر اونس باقی مانده است، اما با واکنش سرمایه‌گذاران به نگرانی‌های مودیز درباره بدهی‌های ایالات متحده، شاهد شروع هفته با افزایش قیمت طلا هستیم.

خرید طلا دست دوم 

برای خرید طلا دست دوم و خرید طلای آب شده کلیک کنید

در پایان روز جمعه و پس از بسته شدن بازارهای آمریکای شمالی، آژانس رتبه بندی رتبه AAA آمریکا را تایید کرد. با این حال، نگرانی‌ها درباره رتبه اعتباری ایالات متحده باعث تغییر آن از "پایدار" به "منفی" شد.

در آغاز معاملات آسیایی روز یکشنبه، قیمت طلا در ماه دسامبر با افزایش 0.42 درصد به 1945.90 دلار در هر اونس معامله شد. آژانس رتبه بندی مودیز اظهار کرد که بی‌ثباتی سیاسی داخلی یکی از عوامل کاهش رتبه آمریکا است و عدم تصویب قانونی برای تامین مالی دولت در کنگره باعث تعطیلی حکومت و تمرکز دوباره بر بدهی کشور شده است.

خرید طلای آب شده

قیمت طلا 18 عیار قیمت طلا 24 عیار ، مظنه 

در شرایطی که نرخ بهره افزایش می‌یابد و بدون اقدامات موثر در حوزه سیاست مالی برای کاهش هزینه‌های دولت یا افزایش درآمد، مودی انتظار دارد که وضعیت مالی آمریکا ضعیفتر شود. ادامه دوقطبی‌سازی سیاسی در کنگره نیز خطر این را افزایش می‌دهد که دولت‌ها نتوانند به اجماع برسند و برنامه مالی جهت کاهش بدهی را اجرا کنند. این کاهش رتبه همراه با حراج ناامیدکننده اوراق قرضه 30 ساله باعث شد تا دلالان بخشی از بدهی پیشنهادی را با تخفیف 24.7 درصد نسبت به میانگین 12 درصد سال گذشته بپذیرند.

این اتفاق دومین تغییر رتبه بدهی در سال جاری است. در ماه آگوست، رتبه بلندمدت ایالات متحده از AAA به AA+ کاهش یافت و پس از دشواری‌های در پرداخت بدهی، فیچ دوباره کاهش رتبه را اعلام کرد. تحلیلگران، با توجه به مشکلات بدهی ایالات متحده، نسبت به طلا خوش بین بوده و احتمال وقوع رویدادهای ریسک اعتباری به دلیل نگرانی‌ها از بدهی‌های دولتی می‌تواند باعث افزایش قیمت طلا به بالای 2000 دلار در هر اونس شود. جسی فلدر، بنیان‌گذار Felder Report، تصریح کرده است که مشکلات مالی آمریکا در حال بهبود نیست و این یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت طلا تا سال 2024 خواهد بود.

خرید شمش طلا 24 عیار و 18 عیار مقایسه ، مشاهده قیمت کلیک کنید

Print
162 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا