اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

با پایان یافتن هفته با قیمتی زیر 1900 دلار در اونس ، احساسات بروی  طلا نزولی شد
کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

با پایان یافتن هفته با قیمتی زیر 1900 دلار در اونس ، احساسات بروی طلا نزولی شد

احساسات در بازار طلا به سرعت تضعیف شده است زیرا قیمت ها به دنبال پایان هفته دوم خود به زیر 1900 دلار در هر اونس هستند.

آی سکه دوست سرمایه من : 

آخرین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که تحلیلگران وال استریت نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی هستند و احساسات صعودی در میان سرمایه گذاران خرد به پایین ترین حد خود از اواخر اکتبر رسیده است. اوله هانسن، رئیس استراتژی کالا در بانک ساکسو، گفت: «به طور کلی، توانایی محدود بازار برای پاسخ به افت روز جمعه گذشته به زیر 1900 دلار همچنان بر بازار تاثیر می گذارد. هانسن اضافه کرد که او در مورد طلا بی طرف است و قیمت آن یک سکه است. دارن نیوسام، تحلیلگر فنی ارشد در Barchart.com، گفت که طلا هفته آینده شاهد تغییرات قیمتی جالبی خواهد بود. وی خاطرنشان کرد که این فلز گرانبها حرکت نزولی محکمی دارد اما در کوتاه مدت بیش از حد فروخته می شود. وی افزود که چشم انداز فنی کوتاه مدت به حمایت تست قیمت در 1.823 دلار در هر اونس اشاره دارد. این راه طولانی است، و همانطور که گفتم، قرارداد در حال حاضر بیش از حد فروش کوتاه مدت است. برای انجام این کار، طلا باید شاهد افزایش روند صعودی کوتاه مدت شاخص دلار آمریکا در هفته آینده باشد. به دلیل اینکه دلار در کوتاه مدت بیش از حد خرید شده است، دشوار است. این هفته، 19 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، 9 تحلیلگر یا 47 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی بودند. در همان زمان، تنها دو تحلیلگر، یا 11 درصد، برای هفته آینده صعودی بودند و هشت تحلیلگر، معادل 42 درصد، شاهد کاهش قیمت ها بودند. این در حالی است که در نظرسنجی های آنلاین 733 رای به صندوق انداخته شده است. از این تعداد 324 نفر یا 44 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 274 یا 37 درصد دیگر گفتند که این میزان کمتر خواهد بود، در حالی که 135 رأی دهنده یا 18 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

 

افزایش تمایلات نزولی در حالی رخ می دهد که قیمت طلا دومین هفته خود را با کاهش به پایان رساند. آتی طلای آوریل آخرین بار با 0.4 درصد کاهش به 1868 دلار در هر اونس معامله شد. به گفته برخی تحلیلگران، فشار فروش طلا در حالی ادامه دارد که اعضای فدرال رزرو موضع جنگ طلبانه خود در مورد نرخ بهره را تکرار کردند. برخی گفته اند که انتظار دارند قبل از اینکه بتوانند تورم را مهار کنند، نرخ صندوق های فدرال رزرو به بالای 5 درصد برسد. روز سه‌شنبه، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در گفتگو با دیوید روبنشتاین در باشگاه اقتصادی واشنگتن گفت که اگرچه نشانه‌هایی از کاهش تورم را می‌بیند، سیاست پولی باید برای «مدتی» محدودکننده باقی بماند. با این اظهارنظرها، برخی از تحلیلگران گفته اند که تورم می تواند باعث کاهش قیمت طلا شود و برای معکوس کردن اصلاح فعلی باید به میزان قابل توجهی ضعیف تر از حد انتظار باشد. آدام باتن، استراتژیست ارشد ارز در سایت Forexlive.com گفت: "خواندن داغ شاخص قیمت در هفته آینده یک خطر بزرگ برای طلا است. یک قرائت سرد مثبت است اما تقریباً به همان میزان نیست." او اضافه کرد که هفته آینده نسبت به طلا نزولی است.

 

با این حال، همه تحلیل‌گران کاهش قیمت طلا در هفته آینده را برای بازار منفی نمی‌دانند، زیرا با تداوم روند صعودی آن، نقطه ورود جدیدی ایجاد می‌کند. میشل اشنایدر، مدیر آموزش و تحقیقات بازرگانی در MarketGauge، گفت که اگر طلا بتواند حمایت بالای 1850 دلار را حفظ کند، فرصت خرید را می بیند. او افزود که جذابیت پناهگاه امن طلا در دنیایی مملو از عدم قطعیت به جذب سرمایه گذاران بلندمدت ادامه خواهد داد. آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی، گفت که او نسبت به طلا بی‌طرف می‌ماند، زیرا هنوز بادهای مخالف وجود دارد. او گفت: "فدرال رزرو می تواند دوباره تلاش کند تا مازاد بر بازار را کاهش دهد، و دلار می تواند به روند متضاد خود ادامه دهد. اما محیط بنیادی مثبت است و با ضعیف شدن اقتصاد ایالات متحده، این برای طلا مثبت خواهد بود." "ممکن است قبل از اینکه دوباره به سمت بالا حرکت کنیم، لازم است کمی بیشتر تجمیع کنیم.

Print
218 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا