اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

بانک های مرکزی جهانی عزم خریداران طلا را تا پایان سال2022 آزمایش خواهند کرد.

علیرغم افزایش خبر های مبنی بر سیاست های محدود کننده بانک های مرکزی در سراسر جهان، بازار طلا همچنان در حدود 1800 دلار در هر اونس است.

 

احساسات صعودی در بازار به پایان مثبت قبمت  این فلز گرانبها طلا برای سال 2022 اشاره دارد.

 

اگرچه فدرال رزرو نشان داده است که تقریباً آماده توقف چرخه انقباض خود نیست، تحلیلگران خاطرنشان می کنند که بازار شروع به کاهش مبنی بر سیاست های کنترل تورمی دارد. برخی از تحلیلگران گفته اند که سرمایه گذاران در حال حاضر تمرکز خود را به ترس فزاینده رکود و دور شدن از تهدید تورم معطوف کرده اند.

فرانک چولی، استراتژیست ارشد بازار در RJO Futures می گوید: «فدرال رزرو هنوز این شکست را انجام نداده است، اما پای خود را از بنزین برداشته است، و این باید به تثبیت طلا در حدود 1800 دلار کمک کند.

کریستوفر وکیو، رئیس معاملات آتی و فارکس در Tastylive.com، گفت که رشد اقتصادی ضعیف‌تر به کاهش بازدهی واقعی کمک می‌کند، که همچنان از طلا در حدود 1800 دلار در هر اونس حمایت می‌کند.

او گفت: «فکر می‌کنم طلا در حال حاضر موقعیت خوبی برای شروع سال جدید دارد.

این هفته، 20 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، 9 تحلیلگر یا 45 درصد نسبت به طلا در کوتاه‌مدت صعودی بودند. در همان زمان، پنج تحلیلگر، معادل 25 درصد، برای هفته آینده نزولی بودند و شش تحلیلگر، معادل 30 درصد، شاهد کاهش قیمت ها بودند.

در همین حال، در یک نظرسنجی آنلاین وال  استریت ، 772 رای داده شد. از این تعداد، 437 نفر یا 57 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 202 یا 26 درصد دیگر گفتند که این میزان کمتر خواهد بود، در حالی که 133 رأی دهنده یا 17 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

Image

بازار طلا با کاهش 0.5 درصدی قیمت ها نسبت به جمعه گذشته، به دنبال پایان هفته در منطقه تقریباً خنثی  است. هر اونس طلا در ماه فوریه آخرین بار با قیمت 1800 دلار معامله شد. آدام باتن، رئیس استراتژی ارز در سایت Forelive.com، گفت که انتظار دارد در هفته آینده شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم زیرا اظهارنظرهای متعصب بانک مرکزی می‌تواند بر قیمت‌ها تاثیر بگذارد. نه تنها فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش نداده است، بلکه کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، به سرمایه گذاران هشدار داد که انتظار می رود بانک مرکزی اروپا تا سال 2023 به افزایش 50 واحدی نرخ بهره ادامه دهد. با این حال، باتن اضافه کرد که هر افت قیمت می تواند یک فرصت خرید باشد زیرا این دوره فصلی قوی برای طلا است. او گفت: «حتی ثابت ماندن برای باقیمانده ماه یک برد خواهد بود و طلا را برای یک رالی خوب در ژانویه به ارمغان می آورد. در حالی که در حالی که بانک‌های مرکزی سیاست‌های پولی خود را در سرتاسر جهان سخت‌تر می‌کنند، طلا انعطاف‌پذیر باقی مانده است، برخی تحلیل‌گران خاطرنشان کرده‌اند که با حفظ مقاومت در حدود 1800 دلار در هر اونس، شتاب صعودی در حال افزایش است.

 

خرید و فروش شمش های طلا 24 عیار گرمی و سکه های پارسیان کلیک کنید 

Print
320 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا