اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

بازار طلا همچنان بی‌حرکت با وجود افزایش تورم؛ داده‌های جدید تغییری در سیاست‌های فدرال رزرو ایجاد نمی‌کند

شاخص اصلی قیمت هزینه‌های مصرف شخصی در ماه گذشته تنها 0.1 درصد افزایش یافت؛ طلا زیر 2350 دلار در هر اونس باقی مانده است

بازار طلا در حال افزایش است، اما قیمت‌ها هنوز تغییر زیادی نداشته‌اند. دلیل این است که آخرین اطلاعات تورم چیز جدیدی درباره سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا نشان نمی‌دهد.

در روز جمعه، وزارت بازرگانی ایالات متحده اعلام کرد که شاخص اصلی قیمت هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) که نوسانات قیمت‌های مواد غذایی و انرژی را حذف می‌کند، در ماه گذشته تنها 0.1 درصد افزایش یافته است. این همان چیزی بود که انتظار می‌رفت.

در سال گذشته، این شاخص 2.6 درصد افزایش یافته که نسبت به افزایش 2.8 درصدی ماه قبل کاهش داشته است. این نشان می‌دهد که تورم کمی کاهش یافته است.

بازار طلا در حال تلاش برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر است، اما همچنان زیر 2350 دلار در هر اونس باقی مانده است. در آخرین بررسی، هر اونس طلا با کاهش 0.51 درصدی به 2348.60 دلار رسید.

با اینکه اطلاعات جدیدی از این گزارش‌ها به دست نیامده، برخی تحلیل‌گران معتقدند که فدرال رزرو ممکن است در ادامه سال نرخ بهره را کاهش دهد.

آدام باتن، رئیس استراتژی ارز در Forexlive.com، گفت: «هیچ شگفتی بزرگی در این گزارش‌ها وجود ندارد. فکر می‌کنم فدرال رزرو از این گزارش خوشحال خواهد بود چون تورم به نظر نرم‌تر آمده است.»

مایکل براون، استراتژیست در Pepperstone، افزود که این داده‌ها هنوز جهت‌گیری دقیقی نشان نمی‌دهند و انتظار دارد که فدرال رزرو همچنان به سیاست‌های پولی تهاجمی خود ادامه دهد.

او گفت: «یک گزارش به تنهایی نمی‌تواند تأثیر بزرگی داشته باشد. سیاست‌گذاران همچنان می‌خواهند مطمئن شوند که مبارزه با تورم ادامه دارد.»

گزارش می‌گوید که تورم کلی در ماه گذشته تغییری نکرده است. تورم کلی در سال گذشته 2.6 درصد افزایش یافته که نسبت به 2.7 درصد ماه قبل کاهش داشته است.

با اینکه تورم نسبتاً کم است، این گزارش نشان می‌دهد که مصرف در حال کاهش است، که ممکن است نشانه خوبی برای فعالیت اقتصادی در نیمه دوم سال نباشد.

در این گزارش آمده که مصرف شخصی در ماه گذشته 0.2 درصد افزایش یافته، که کمتر از انتظار 0.3 درصدی بوده است. در عین حال، درآمد شخصی 0.5 درصد افزایش یافته است که بیشتر از ماه قبل بوده است.

Print
100 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

09355554537

09121252613

09190160836

02122730506

آدرس دفتر مرکزی : تجریش بازار قائم - طبقه اول طلا واحد -  115 B 

ایمیل:

[email protected]

 

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا