اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

امروز سهامداران چه شرکت‌هایی بیشترین سود را کسب کردند؟
کارشناس ایران سایت
/ دسته ها: اخبار

امروز سهامداران چه شرکت‌هایی بیشترین سود را کسب کردند؟

ایران اکونومیست- امروز سهامداران شرکت‌های باما، پارس مینو و فنرسازی زر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مدیریت انرژی تابان هور، هتل پارسیان کوثر اصفهان و پخش البرز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

Image

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 9هزار و 116واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 221هزار و 57واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 727میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 579میلیارد تومان در بیش از 935هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های باما، پارس مینو و فنرسازی زر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند نیشابور، سرمایه‌گذاری رنا و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 439میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 78میلیارد تومان در 406هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 79واحد رشد کرد و در ارتفاع 15هزار و 594واحد قرار گرفت..

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی تابان هور، هتل پارسیان کوثر اصفهان و پخش البرز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و زرین معدن آسیا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

Print
437 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا