اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

افزایش قیمت طلا با کاهش ارزش دلار

تحلیل تأثیرات عوامل اقتصادی و ارزش دلار بر قیمت طلا و پیش‌بینی بازار در روزهای آینده

ارزش دلار و داده‌های شغلی ایالات متحده، قیمت طلا را تحت تأثیر قرار داده است. در روز چهارشنبه، قیمت طلا با کاهش ارزش دلار و داده‌های شغلی ضعیف‌تر از انتظار در ایالات متحده افزایش یافت. هر اونس طلا تا ساعت 0817 GMT با 0.7 درصد افزایش به 2034.09 دلار رسید. همچنین، قیمت طلای آمریکا با 0.8 درصد افزایش به 2051.50 دلار ارتقا یافت.

تحلیلگران تأکید دارند که نوسانات قیمت طلا احتمالاً با توجه به داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده محدود خواهد شد. قرار است که داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه منتشر شود و احتمالاً بر تحولات قیمت طلا تأثیر بگذارد.

طلا روز دوشنبه با شرط بندی های مثبت درباره کاهش نرخ فدرال رزرو به بالاترین سطح 2135.40 دلار صعود کرد. اما همان روز با عدم اطمینان در مورد زمان کاهش سیاست پولی، بیش از 100 دلار کاهش یافت.

در روز سه‌شنبه، داده‌های اقتصادی نشان دادند که فرصت‌های شغلی در ایالات متحده در ماه اکتبر به پایین‌ترین حد در بیش از دو سال و نیم گذشته رسیده است. این موضوع نشان‌دهنده کاهش نرخ تقاضا برای کارگران است.

شاخص دلار پس از افزایش به بالاترین سطح دو هفته ای در روز سه‌شنبه، 0.1 درصد کاهش یافت و این امر باعث ارزان‌تر شدن طلا برای سایر دارندگان ارز شد.

ترکیز اکنون بر روی انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده است، که ممکن است نشان‌دهنده نوسانات بیشتری در بازار طلا باشد. بر اساس ابزار CME FedWatch، معامله گران با احتمال 60 درصد کاهش نرخ تا مارس سال آینده قیمت‌گذاری می‌کنند.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، پیش‌بینی می‌کند که قیمت طلا ممکن است به محدوده 2033 تا 2039 دلار در هر اونس ارتقا یابد، زیرا در حدود حمایت 2009 دلار ثابت شده است.

 

.6 درصد افزایش به 24.26 دلار در هر اونس رسیده است، در حالی که پلاتین با 0.3 درصد افزایش به 901.93 دلار رسیده و پالادیوم پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح پنج ساله در روز سه‌شنبه، با 0.9 درصد افزایش به 942.96 دلار رسیده است.

با توجه به نوسانات مختلف در بازار طلا و ارتباط آن با عوامل اقتصادی و ارزش دلار، انتظار می‌رود که داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه نقش مهمی در تعیین جهت قیمت طلا در آینده داشته باشند. همچنین، ترکیب این عوامل با نوسانات در بازار ارزها و نقش آنها در ارزش طلا، پویایی بازار را تعیین خواهد کرد.

آیا قیمت طلا به ادامه صعودی خود ادامه خواهد داد؟ یا تأثیرات نوسانات اقتصادی و سیاسی بر بازار، طیف تغییرات دیگری را به همراه خواهند داشت؟ این سوالات در ذهن سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار طلا ایجاد می‌کنند.

Print
143 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا