اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه کشور

بانک مرکزی به عنوان مسئول ثبات‌بخشی به نرخ ارز و تک رقمی کردن تورم تعیین شد

 

خرید شمش طلا  100 گرمی 

آی سکه فروشگاه اینترنتی مسکوکات معتبر طلا برای مشاهده قیمت ها کلیک کنید!!

در جلسه علنی مجلس نمایندگان، بهارستان نشینان به بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کشور پرداختند و با اکثریت آراء، تصویب کردند. این تصویب با توجه به تبصره (۳) جزئیات ماده ۱۱ لایحه برنامه هفتم توسعه از مجموع ۲۱۵ نماینده حاضر در جلسه علنی انجام شد. از این تعداد، ۱۲۱ نماینده موافق به تصویب این لایحه رای دادند، ۵۷ نماینده مخالف علیه آن بودند، و ۱۱ نماینده هم ممتنع از رأی‌دهی شدند.

یکی از موارد مهم تصویب در این جلسه مجلس، تعیین بانک مرکزی به عنوان مسئول ثبات‌بخشی به نرخ ارز و تک رقمی کردن تورم بود. این تصمیم با اکثریت آراء نمایندگان به اجرا درآمد. از این پس، بانک مرکزی با مسئولیت‌های جدید و ویژه‌ای در زمینه مدیریت نرخ ارز و کاهش تورم برخواهد آمد. این تصمیم جهت دهی به نقدینگی و اعتبارات بانک‌ها به سمت فعالیت‌های مولد و کارآمدتر جهت کاهش تورم و استحکام نرخ ارز انجام می‌دهد.

 

خرید شمش طلا   

آی سکه فروشگاه اینترنتی مسکوکات معتبر طلا برای مشاهده قیمت ها کلیک کنید!!

در بررسی و بحران‌زدایی از چالش‌ها و مشکلات تورم و نرخ ارز، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اوّل رئیس‌جمهور نیز نقش بسزایی داشته است. او اعلام کرده است که نهادهای داخلی و نهادهای بین‌المللی به کاهش نرخ ارز پاسخ خواهند داد و این اقدامات تأثیر مثبتی بر روند تورم و ارز خواهند داشت. وی همچنین به اهمیت کاهش تورم و نرخ ارز اشاره کرده و بر آن تأکید کرده است که سیاست‌های پولی و مالی دولت به سمت کاهش تورم و نرخ ارز در حال حرکت است.

این تصمیمات و تحولات در عرصه اقتصادی و مالی کشور نقطه‌تا-نقطه به اجرا درآمده و تلاش‌های دولت و مجلس جهت تقویت اقتصاد کلان و تضمین استقرار نرخ ارز و کاهش تورم را نشان می‌دهند. توقعات جامعه نیز به دلیل این اقدامات مثبتتر از سال‌های گذشته بوده و این امر نشانه‌ای از روند مثبت در اقتصاد کشور است.

 

خرید شمش طلا برای سرمایه گذاری 

آی سکه فروشگاه اینترنتی مسکوکات معتبر طلا برای مشاهده قیمت ها کلیک کنید!!

در انتها، باید توجه داشت که تحقق اهداف لایحه برنامه هفتم توسعه نیاز به همت و تلاش مشترک دولت، مجلس، و سایر نهادهای مرتبط دارد. این اقدامات و تصمیمات تنها گام اولیه در جهت تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور هستند و نیاز به پیگیری و اجرای مؤثر دارند. تجربه‌های گذشته نیز نشان داده است که توجه به اقتصاد و توسعه کلان کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و این تصمیمات می‌توانند گام مثبتی در این مسیر باشند.

Print
210 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا