اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

اجاره سرویس طلا به نوعروسان!

 

بعد از قسطی شدن خرید طلای عروس کار به اجاره سرویس‌های طلا رسیده است و اخیرا برخی طلافروشان به تازه عروس‌ها سرویس طلا اجاره می‌دهند.
 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تائید این خبر گفت: در سال‌های گذشته برخی مردم برای تازه عروس‌ها از طلافروشان طلای قسطی می‌خریدند اما با تشدید سقوط قدرت خرید مردم پدیده اجاره طلا رواج بیشتری داشته است.

 

Image

ابراهیم محمدولی افزود: اخیرا بعضی تازه عروس‌ها به دلیل گرانی‌ سرویس طلا اجاره می‌کنند و اجاره طلا در شرایطی به طور محدود در برخی شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد اما این شیوه داد و ستد هنوز در بازار تهران عرف نیست.

وی درباره نحوه اجاره سرویس طلا  افزود: معمولا اجاره سرویس طلا بین افراد توافقی صورت می‌گیرد. ممکن است برخی فروشندگان بابت این کار پولی دریافت نکنند اما عده‌ای هم هستند که ممکن است وجه نقدی بگیرند.

فعالان بازار طلا می‌گویند معمولا طلا به افرادی اجاره داده می‌شود که ضامن یا معرف آشنا و معتبر داشته باشند.

گفته می شود برای اجاره یک شب سرویس طلا به اندازه ارزش واقعی آن سفته داده‌ می شود. البته در شهر تهران کمتر طلافروشی پیدا می‌شود که سرویس طلا را به شکل اجاره‌ای در اختیار تازه عروس‌ها بگذارد.

Print
982 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا