اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد؛

طلا و سکه را از واحدهای کسبی دارای جواز و رسته مرتبط خرید کنید

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ همزمان با روزهای پایانی سال و حجم مراجعات به واحدهای صنفی، اتحادیه طلا و جواهر برای خرید مطمئن و قانونی به خریداران طلا و سکه توصیه کرد حتماً از واحدهای صنفی معتبر که دارای پروانه کسب سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر که تحت نظر اتاق اصناف و وزارت صنعت معدن و تجارت می باشند خرید کنند.

بر همین اساس تاکید شده است برای خرید طلا و سکه حتما به واحد کسبی که دارای جواز کسب در رسته سکه و یا طلا می باشند مراجعه نموده و به رسته فروش آن واحد توجه لازم داشته باشند. جواز واحدهای کسبی و رسته مشغول به کار نیز در هر واحد کسبی در معرض دید مشتریان قرار گرفته است.

بر پایه این گزارش مشتریان برای خرید مصنوعات طلا و جواهر باید به واحدهای کسبی دارای جواز رسته فروش طلا و جواهر مراجعه نموده و برای خرید سکه نیز فقط به واحدهای دارای جواز کسبی رسته سکه مراجعه نمایند. همچنین برای خرید سکه نیز هلوگرام و کارت سکه با واحد صنفی تطابق داشته باشد.

شایان ذکر است در صورت هر گونه اشکال و یا اشتباه در خرید مصنوعات طلا از واحدهای رسمی دارای جواز کسب اتحادیه طلا و جواهر، مشکل با داشتن فاکتور معتبر از آن واحد کسبی از طریق اتحادیه قابل رسیدگی و پیگیری می باشد.

 

 

 

خرید سکه های و شمش های گرمی طلا معتبر - کلیک کنید

Print
389 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا