اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

آیا قیمت طلا توان افزایش دارد؟ + تحلیل تکنیکال

روز گذشته قیمت طلا افزایش قابل توجهی یافت اما نتوانست روند صعودی خود را حفظ کرده و دوباره کاهشی شد. تحلیل تکنیکال طلا نزولی بودن جهت حرکت طلا را نشان می دهد.

هفته آینده فدرال رزرو جلسه داشته و پیش بینی می شود که روند کاهش خرید اوراق قرضه را تسریع کند. سرمایه گزاران انتظار دارند که فدرال رزرو برای کنترل تورم، نرخ بهره را سریع تر از زمان بندی های قبلی افزایش دهد.

روز جمعه داده های مربوط به احساسات مصرف کنندگان منتشر خواهد شد که نرخ تورم ایالات متحده را نشان می دهد. این داده ها می تواند تاثیر بسیاری بر روی قیمت طلا ایجاد کند.

Image

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که قیمت طلا در حال حرکت به سمت حمایت خود در عدد 1780 دلار است که حرکت پایدار در زیر آن می تواند ان را به محدوده حمایتی 1772 تا 1773 دلار برساند.

افت شدید تر در قیمت دلار، می تواند ان را به نقطه حمایت 1766 دلار برساند و در زیر آن نیز حمایت 1762 دلاری قرار دارد که پایین ترین قیمت هفته گذشته محسوب می گردد.

از طرف دیگر قیمت طلا برای صعودی شدن ابتدا باید بالاتر از مقاومت 1786 دلاری خود تثبیت گردد. مقاومت بعدی طلا در نقطه 1792 دلار قرار دارد که میانگین 100 روزه و 200 روزه طلا به شمار می رود.

مانع صعودی بعدی طلا در نقطه 1796 دلار قرار دارد و عبور از آن طلا را با مقاومت کلیدی و روان شناختی 1800 دلار مواجه خواهد کرد.

Print
389 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا