اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

آیا قیمت سکه طرح جدید وارد کانال 14 میلیونی می شود ؟/کاهش قیمت سکه در راه است ؟

حمایت سکه طرح جدید در مرز کانال 15 میلیون تومانی .

آی سکه به نقل از سایت طلا : 

به گزارش سایت آی سکه قیمت امامی طرح جدید در آغاز معاملات 22 تیر 1401 با قیمت 14میلیون 960 هزار تومان در حال خرید و فروش بین معامله گران است این در حالی است که به دلیل اتظارات تورمی نمی توان سکه را در حالت فروش دانست و فروشندگان سکه طرح جدید نسبت به فروش شک و تردید دارند .

Image

قیمت اونس جهانی طلا در این هفته بار دیگر افت کرد و تا محدوده قیمتی 1720 دلار در هر اونس کاهش پیدا کرده است که تاثیر قیمت جهانی طلا بر قیمت سکه و دیگر مسکوکات طلا در بازار داخلی تاثیر گذاشته داشته است به طوری که با کاهش قیمت طلا ارزش ذاتی سکه طرح جدید کاهش و حباب آن نیز افزایش داشته است . حباب قیمت سکه طرح جدید به 1 میلیون 500 هزار تومان رسیده است و حباب نیم سکه 86 و ربع سکه 86  به ترتیب 1میلیون 550 هزار تومان حباب قیمتی برای نیم سکه 86 و 1 میلیون 900 هزار تومان حباب قیمت ربع سکه 86 می باشد . 
ارزش ذاتی نیم سکه در این لحظه 6 م 800 هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون 500 هزار تومان است . 

Image

شک و تردید برای فروش سکه

با این حال قیمت سکه همچنان بالای مرز ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و سکه بازان به دلیل انتظارات تورمی به راحتی در موقعیت فروش قرار نمی گیرند. آنها نسبت به فروش کالای سرمایه ای خود شک و تردید دارند.

احتمال افت قیمت سکه تا ابتدای کانال ۱۲ میلیون؟

در شرایط کنونی می توان گفت که اگر شرایط سیاسی تغییر کند و انتظارات برای افزایش ارزش دلار عوض شود، به احتمال زیاد، سکه افت بیشتری را نسبت به سایر بازارها تجربه خواهد کرد.

Image

Image

Print
401 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا