اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

آیا طوفانی در پیش روی رمز ارز ها در حال وقوع است ؟

کلم چمبرز، مدیر عامل بلاک چین آنلاین، گفت: از آنجایی که فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه می دهد، سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که بازارها "شکسته شوند".

چمبرز ادعا کرد که سهام و کریپتو، دارایی‌هایی که در سال 2022 کاهش قابل توجهی داشته‌اند، قبل از یک سقوط بزرگ در میان یک "طوفان پیش رو" قرار دارند.

او گفت: «همه افت شدید سال 2008 را به یاد دارند، اما در سال 2007 بازار نزولی وجود داشت که طوفانی پیش رو بود. "من فکر می کنم آنچه اکنون در آن قرار داریم به طور بالقوه یک طوفان آینده است."

Image

سرمایه گذاری در بازارهای خرسی

برخی از تحلیلگران معتقدند که سهام و ارزهای دیجیتال در حال تجربه یک بازار نزولی هستند. چمبرز مدعی شد که به‌عنوان یک پرچین، علی‌رغم اینکه دارایی‌هایش توسط پروانه‌های تورم خورده شده بود، موقعیت سنگینی را در پول نقد اتخاذ کرده است.

او گفت: «ترجیح می‌دهم پولم را در بنجامینز داشته باشم تا در فیس‌بوک،» و به این معناست که پول نقد در قدرت خرید کمتر از سهام از دست می‌دهد.

او گفت که استراتژی او این است که منتظر بماند تا بازارها به پایین برسند، و سپس "انباشته کردن"، با استفاده از ذخایر نقدی برای خرید دارایی های مقرون به صرفه.

او گفت: «به جای تلاش برای موج سواری در این شیب سرازیری، فقط اجازه دهید آن را پایین بیاورد. پول نقد پس انداز کنید، اجازه دهید آن را پایه گذاری کند و سپس در پایین انباشته کنید.

با این حال، او پیشنهاد کرد که اگر سرمایه‌گذاران می‌خواهند در دارایی‌های خاصی فعالیت طولانی‌تری داشته باشند، در شرکت‌های «پر ریسک» سرمایه‌گذاری کنند.

او توضیح داد: "کمی از پول خود را بردارید و آن را به یک طرف بگذارید و روی چیزهای پرخطر سرمایه گذاری کنید." "شما باید به دنبال فرصت های ویژه باشید."

تورم و سهام

تورم در سال 2022 به اوج خود رسید و در ژوئن به 9.1 درصد رسید و در اکتبر به 7.7 درصد کاهش یافت. چمبرز گفت که تورم اساساً به دلیل مازاد پول است.

او گفت: «تورم ناشی از عرضه پول است. "اگر به دلیل داشتن کسری مالی بزرگ، به چاپ پول بیشتری ادامه دهید، این کسری را تامین خواهید کرد... اگر هر سال یک تریلیون دلار اضافی چاپ می کنید تا کسری دولت خود را پر کنید، این کار را خواهید کرد. برای به دست آوردن تورم زمینه ای و متوسط 4، 5 یا 6 درصد.

چمبرز گفت: اگرچه سیاست پولی سست می تواند منجر به حباب دارایی شود، اما همیشه اینطور نیست.

او توضیح داد: «بعضی از مردم می گویند تورم است، بنابراین اگر 11 درصد تورم داشته باشید، سهم مایکروسافت 11 درصد بیشتر ارزش دارد. این در دهه 1970 کارساز نبود، آخرین باری که تورم بالا داشتیم. بازار سهام واقعاً آسیب دید زیرا همه [فکر می‌کردند] این یک محیط ترسناک است.»

به نقل از : "دیوید لین"Producer KITCO news

"طلا" سپر دفاعی شما در مقابل تورم برای مشاهده قیمت شمش های طلا و سکه های پارسیان کلیک کنید 

Print
208 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا