اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

کارشناس آیسکه
/ دسته ها: اخبار

آیا طلا آماده پرواز است ؟

پس از افزایش قیمت جهانی طلا در ماه نوامبر ، با دنبال کردن روند و حجم خرید تقاضا کنند گان طلا پیش بینی تحلیل گران را برای قیمت ها در هفته منتهی به پایان ماه را بالا 1800 دلار در هر اونس پیش بینی می کنند .

 

آی سکه از بازار های جهانی طلا گزارش می رهد :

برای بسیاری از سرمایه گذاران طلا ، سال 2022 سال ناامید کننده ای بوده است. علیرغم افزایش فوق العاده تورم ، طلا تقاضای سرمایه گذاری بی پروا را مشاهده کرده است. طلا به عنوان یک سپر دفاعی در مقابل تورم نتوانست بر سر دلار ایالات متحده غلبه کند زیرا فدرال رزرو مجبور شد در پس از 40  سال نرخ بهره را به بالاترین  سطح  افزایش دهد.

 

علیرغم اقدام قیمت طلا ، خوان کارلوس آرتیگاس ، رئیس تحقیقات جهانی شورای جهانی طلا ، گفت که فلز گرانبها کار خود را به عنوان یک کالا با قیمت متغیر نمونه  انجام داده است.

وی در مصاحبه ای با KITCO News گفت: "سرمایه گذاران که در سال 2022 در سبد سرمایه گزاری  خود طلا داشتند ، بازده بهتری ، ضرر کمتری و نوسانات کمتری را روی این کالا تجربه کردند ."

ما انتظار داریم که این مورد در سال 2023 ادامه یابد. "

خرید اینترنتی سکه های پارسیان و شمش های طلا از نمایندگی رسمی محصولات - کیلک کنید 

WGC در پیش بینی خود که روز پنجشنبه منتشر شده است ، گفت که انتظار دارد در سال 2023 با توجه به عدم اطمینان اقتصادی قابل توجه ، قیمت طلای نسبتاً پایدار را مشاهده کند.

اگرچه احساسات در فضای فلزی گرانبها در حال تغییر است ، اما هنوز یک موانع آخر برای عبور از آن وجود دارد. آخرین جلسه سیاست پولی فدرال رزرو سال 2022. هفته آینده بانک مرکزی ایالات متحده لحن را برای سال جدید تعیین می کند.

 

پیش بینی می شود که فدرال رزرو با افزایش نرخ ، تهاجمی کمتری داشته باشد. با این حال ، به گفته بسیاری از تحلیلگران ، ریسک قیمت طلا به دلیل سیاست های  تحاجمی  بانک مرکزی است.

در ماه سپتامبر ، فدرال رزرو شاهد نرخ صندوق های فدرال در سال 2023 با 4.6 ٪ بود. پیش بینی می شود این پیش بینی ها به 5 ٪ نزدیکتر شوند. اگر نرخ ترمینال از نظر مادی بالاتر از 5 ٪ باشد ، قیمت طلا می تواند برخی از سطوح  جدید را ببیند زیرا ممکن است ارزش  دلار آمریکا بالاتر می رود.

 

با این حال ، از طرف دیگر این استدلال ، تحلیلگران می گویند که اقدامات تحاجمی بیشتر از فدرال رزرو می تواند اقتصاد را به یک رکود طولانی مدت طولانی تر سوق می دهد.

 

Print
379 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا