اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

Saeed
/ دسته ها: اخبار

پیش بینی قیمت طلا در آخرین هفته تیر ماه / عقب نشینی خریداران با نگاه به روند نزولی بازار

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار طلا در اولین روز معاملات هفته بیان کرد: امروز ارزش اونس جهانی با اندکی افزایش به ۱۸۱۳دلار رسیده اما از آنجا که دلار بعد از مدت‌ها از کانال ۲۵هزار تومان فاصله گرفته و نوسان آن کاهشی شده، قیمت طلا و سکه هم نسبت به هفته گذشته ارزان شده است.

به گفته محمدولی، بر همین اساس قیمت طلای ۱۸عیار در مقایسه با هفته گذشته حدود ۲۰هزار تومان در هر گرم، سکه امامی و طرح قدیم تقریبا ۲۰۰هزار، نیم و ربع سکه ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی ۵۰هزار تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه طلا با اشاره به حجم داد‌وستد‌ها تصریح کرد: میزان تقاضا به انتظارات بستگی دارد یعنی در مواقعی که قیمت‌ها کاهش می‌یابد مردم منتظر ادامه روند نزولی هستند و به همین دلیل تقاضا کم می‌شود و بالعکس؛ اما در کل بازار طلا از ابتدای سال رونق خوبی نداشته است و میزان خرید مصنوعات طلا و سکه با انتظارات ما فاصله زیادی دارد.

محمدولی ادامه داد: البته بازار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته وضعیت بهتری دارد و امیدواریم با اعتماد مردم به ثبات قیمت‌ها دوباره شاهد رونق بازار و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش طلا و سکه باشیم.

این فعال بازار طلا درباره آینده قیمت‌ها نیز پیش‌بینی کرد: در حال حاضر بحث برجام مهم‌ترین مسئله تاثیر‌گذار بر قیمت دلار و به‌تبع ارزش طلا و سکه است؛ بنابراین چنانچه این موضوع به سرانجام خوبی برسد و بهای اونس هم افزایش چندانی نداشته باشد انتظار داریم قیمت طلا و سکه هم اندکی کاهش یابد.

وی تاکید کرد: البته به نظر نمی‌رسد نوسانات افزایشی یا کاهشی قیمت طلا و سکه در سال جاری در حد سال گذشته باشد؛ همچنین تا پایان هفته هم اگر دلار مجددا افزایش قیمت نداشته باشد پیش‌بینی می‌شود که طلا و سکه هم در سطح فعلی باقی بماند.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۲۶تیر ماه ۱۴۰۰

محمدولی در پایان با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۵۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه طلا اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۴۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان است؛ در بازار امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۵۷۲هزار و بهای هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۵۵هزار تومان رسید.

Print
221 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا