اخبار طلا - اخبار سکه - تحلیل طلا - تحلیل سکه طلا

اخبار آی سکه

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت
Saeed
/ دسته ها: اخبار

قیمت طلا در بین نوسانات زیاد کاهش یافت

در روز گذشته قیمت طلا نوسان بسیار زیادی را تجربه کرده و کاهش یافت. کارشناسان بر این باور هستند که طلا و دیگر فلزات گرانبها در یک مسیر نزولی قرار گرفته اند.

در بازار های سهام نیز ما شاهد نوسانات بسیار بودیم. سهام اروپا در روز گذشته عملکرد ضعیفی نشان داد اما سهام آسیا توانست یک رشد نسبی را تجربه کند.

در بازار های دیگر قیمت نفت نایمکس اندکی کاهش پیدا کرده است اما همچنان در نزدیکی بالا ترین سطح 2.5 ساله خود در 72.62 دلار در حال معامله است. نفت خام برنت نیز 75 دلار قیمت دارد.

امروز داده های اقتصادی مختلفی از جمله گزارش های مربوط به خورده فروشی و فروش خانه های موجود منتشر خواهد شد. بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نیز در عدد 1.502 قرار دارد.

 

از نظر فنی طلا همچنان در شرایط نزولی قرار دارد. قیمت طلا بسیار پایین تر از میانگین متحرک 200 روزه قرار داشته و برای صعودی شدن باید به بالای آن بازگردد.

مقاومت های پیش روی طلا نقاط 1790 و 1800 دلار بوده حرکت پایدار بالا تر از این سطوح قیمت طلا را به سد محکم 1850 دلاری می رساند که همان میانگین متحرک 200 روزه آن است.

در پایین نمودار طلا در نقطه 1775 دلار دارای پشتیبانی قوی داشته و در زیر آن نیز در نقطه 1761 دلار حمایت می شود. حمایت اصلی طلا در سطح 1700 دلار قرار دارد.

Print
574 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

اطلاعات تماس

تلفن:

09196483791

 

ایمیل:

[email protected]

آدرس خرید حضوری :

  • تجریش بازار طلای قائم ، طبقه اول طلا ، پلاک 177 ، (سکه امپراطور)
  • تجریش ارگ  تجاری ، طبقه دوم  ، پلاک 437 ، (سکه وهاب)
  •  تجریش ، بازار طلای قائم ، زیر زمین فاز یک ، پلاک 0109 (گالری طلا و جواهر سیترین)

 

ایسکه

فروشگاه اینترنتی صنایع  طلای آی سکه،فعالیت خود را از سال 99 آغاز کرده و با عرضه  معتبرترین برند های طلای حال حاظر  در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی میباشد.

 

 
  • بالا