اخبار

اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد؛

طلا و سکه را از واحدهای کسبی دارای جواز و رسته مرتبط خرید کنید

به گزارش روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ همزمان با روزهای پایانی سال و حجم مراجعات به واحدهای صنفی، اتحادیه طلا و جواهر برای خرید مطمئن و قانونی به خریداران طلا و سکه توصیه کرد حتماً از واحدهای صنفی معتبر که دارای پروانه کسب سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر که تحت نظر اتاق اصناف و وزارت صنعت معدن و تجارت می باشند خرید کنند.

بر همین اساس تاکید شده است برای خرید طلا و سکه حتما به واحد کسبی که دارای جواز کسب در رسته سکه و یا طلا می باشند مراجعه نموده و به رسته فروش آن واحد توجه لازم داشته باشند. جواز واحدهای کسبی و رسته مشغول به کار نیز در هر واحد کسبی در معرض دید مشتریان قرار گرفته است.

بر پایه این گزارش مشتریان برای خرید مصنوعات طلا و جواهر باید به واحدهای کسبی دارای جواز رسته فروش طلا و جواهر مراجعه نموده و برای خرید سکه نیز فقط به واحدهای دارای جواز کسبی رسته سکه مراجعه نمایند. همچنین برای خرید سکه نیز هلوگرام و کارت سکه با واحد صنفی تطابق داشته باشد.

شایان ذکر است در صورت هر گونه اشکال و یا اشتباه در خرید مصنوعات طلا از واحدهای رسمی دارای جواز کسب اتحادیه طلا و جواهر، مشکل با داشتن فاکتور معتبر از آن واحد کسبی از طریق اتحادیه قابل رسیدگی و پیگیری می باشد.

 

 

 

خرید سکه های و شمش های گرمی طلا معتبر - کلیک کنید